kokemuksia ehkäisykapselista?
Onko kenelläkään kokemusta 3-vuoden ehkäisykapselista (virallisesti kai joku implantaatti)..
itsellä se on ollut jo jonkin aikaa, ja toiminut ihan hyvin, mutta nyt on vähän sellanen pelko persiissä, että suojaus on pettänyt...
Kommentit (5)
Minulla ollut tammikuusta. Ei mitään vuotoja tai muitakaan oireita. Oikein kivasti toimii.
Kapselin laitatin muistaakseni ihan siinä toivossa että olisi monta vuotta aikaa miettiä tulevaa..missään ei kuitenkaan lukenut haittavaikutuksia joita sain melko heti. Käsi oli toiminta kyvytön ja todella kipeä. Töissä tämä haittasi paljonkin työntekoa koska en voinut mitään vasemmalla nostella. Poistatin kapselin n2kk kokeilun jälkeen ja oireet hävisivät pikkuhiljaa. No tästä sitten seurasi se että jo kuukauden päästä odotin tuota nuorimmaista. Minulle on käynyt parhaiten tu joka päiväinen pillerin popsiminen
Minulla aiheutti kauheaa migreeniä :/ Muuten oli kyllä hyvä ja toimiva, pidin kaksi vuotta.
Minulla oli yksi kolmen vuoden kapseli ja nyt on toista pari kuukautta mennyt.
Olen siihen älyttömän tyytyväinen. Menkkoja ei ole tullut koko aikana, paitsi kun toinen vaihdettiin, oli kerran välivuoto. Raskaaksikaan en ole tullut, vaikka olen harrastanut useasti seksiä.
Minulla tuli juuri täyteen kaksi vuotta implantilla. En ole tullut raskaaksi. Jos jonkinnäköistä tiputtelua tai tuhrua on alkanut olla (epäsäännöllistä) mutta yhdessä vaiheessa meni ehkä puolisen vuotta ilman kunnon vuotoa. Tietysti se raskauden mahdollisuus kammottaa jos kuukautisetkaan eivät anna vinkkiä.