miksi kaikkien tuntemieni naisten sauna on täynnä kaikkea varastoitua paskaa?
Ja kaikkien tuntemieni miesten sauna taas saunomiseen pyhitetty?
Kommentit (26)
Olet vieraillut sottapyttyjen luona 😅.
Meillä on kans sauna täynnä rompetta. Oma hommansa aina tyhjentää ja täyttää se saunapäivinä. Asun naisen kanssa.
M36
Ehkä olet käynyt sellaisten kerrostaloasukkaiden luona, joille sauna on tullut eräänlaisena tarpeettomana bonuksena. Mun tuntemistani naisista suurin osa rakastaa saunomista. He eivät ole yhtä kovia itsensä kiduttajia ja rajujen löylyjen ottajia kuin äijjjät vaan tykkäävät mukavasti hautoa itseään ja muhia pehmeässä lämmössä. Itsekin olen vanhemmiten oppinut tykkäämään tällaisesta tavasta saunoa. Terv m58v.
Kysy heiltä. Mistä me voitais tietää?
En tunne ketään, ketkä maksaisi turhaan niin kalliista neliöistä kuin sauna taloudessa on, kyllä sitä arvostetaan ja käytetään. He, ketkä eivät välita saunomisesta, heillä ei saunaa ole.
Tiedän yhden vanhanpiian, jolla sauna on kattoon asti täynnä kaikenlaista hordattua ryönää.
Toivottavasti sähkökiukaan sulake on tällöin napsautettu pois päältä.
En itse tunne yhtään tuollaista, eihän saunassa edes saa säilyttää tavaroita. Ehkä sinä jotenkin ajaudut aina tietynlaisten naisten seuraan?
Vierailija kirjoitti:
no ei tietenkään ole. missäs yh sitten kuivaisi lasten kurahaalareita
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan kiukaalla tai sen välittömässä läheisyydessä kamojaan säilytä.
En yleensä vieraile ihmisten saunoissa joten en tiedä miten omassa lähipiirissäni. Ehkä miehet tykkäävät keskimäärin saunoa naisia enemmän?
Meillä sauna on tyhjä, paitsi mies heittää sinne urheilukamansa aina treeneistä tultuaan. Hänen tehtävänsä on laittaa ne paikalleen ennen kuin saunotaan.
Mun sauna on ollu varastona ainakin 15 vuotta. Sisäsauna on saatanasta, koko kartano kosteaa lääsyä täynnä, joten olkoot varastona.
M50
Vierailija kirjoitti:
En yleensä vieraile ihmisten saunoissa joten en tiedä miten omassa lähipiirissäni. Ehkä miehet tykkäävät keskimäärin saunoa naisia enemmän?
Meillä sauna on tyhjä, paitsi mies heittää sinne urheilukamansa aina treeneistä tultuaan. Hänen tehtävänsä on laittaa ne paikalleen ennen kuin saunotaan.
Erilainen saunatuoksu. Meillä tervatonttuja.
Minä taas en tajua miksi jokaiseen yksiöönkin pitää rakentaa sauna! Sen tilan voisi käyttää vaatehuoneeksi. Mikä kummallisinta niin savossa missä saunotaan todella paljon niin asuntoihin ei rakenneta saunoja, mutta varsinais-suomessa, jossa ei juuri saunota, niin joka asuntoon se pitää saada vaikka olisi millainen koirankoppi tiloiltaan.
Kun OKT:n kamat jaetaan, ne ei mahdu eronjälkeiseen kaxioon.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en tajua miksi jokaiseen yksiöönkin pitää rakentaa sauna! Sen tilan voisi käyttää vaatehuoneeksi. Mikä kummallisinta niin savossa missä saunotaan todella paljon niin asuntoihin ei rakenneta saunoja, mutta varsinais-suomessa, jossa ei juuri saunota, niin joka asuntoon se pitää saada vaikka olisi millainen koirankoppi tiloiltaan.
Ehdotan, että etsit vaatehuoneesi jostain muusta maasta kuin Suomesta
Tiedän joitain, joilla sauna on varastona. He eivät välitä saunomisesta ja asuvat asunnoissa joissa on liian vähän säilytystilaa. "Varastoitua paskaa" on sitten varmaan mielipidekysymys, onko esim muovijoulukuusi tai muut koristeet, eri kauden vaatteet ja kengät, matkalaukut, harrastusvälineet ja lasten pieneksi jääneet, kirpparille vientiä odottavat tavarat sitä? Nykyasunnoissa on usein tosi vähän säilytystilaa ja iso kylppäriosasto. Varmaan useampikin mieluusti ottaisi ne saunan neliöt ennemmin vaatehuonekäyttöön.
Ei kyllä kenenkään minun tuntemani naisten (ei miestenkään kyllä). Tykätään ystävien kanssa saunoa.