Olen niin pettynyt kaikkeen!
Tuntuu kuin maailma olisi täynnä sotaa, sairauksia, korruptiota.
Pettäviä miehiä, pinnallisia naisia.
Epäaitoutta, itsekkyyttä, rahanahneutta.
Toinen leikkaa kurkkua auki toisella videolla, toisaalla kiristetään veroja loputtomiin, nostetaan eläkeikää ja holhotaan.
Pommeja, nälkää, kurjuutta.
Seksistä on tullut pelkkä myyntituote.
Ennen osasin nauttia pienistäkin asioista elämässä, nyt kurkkua kuristaa koko ajan.
Kommentit (4)
Mun PARHAAT ystävät salas multa puol vuotta yhtä asiaa mun miehestä. Kun oltiin eroomassa, ni yks kysy et oonko varma mun päätöksestä ja kun sanoin että oon, ni se vasta kerto... ja nyt väittää ettei hän oo tehny mitään väärää, vaikka ovat alkaneet pyöriä eksäni kanssa. Asia ei haittais mua, mutta ei ne sillon tekstaillu tai puhunu sille ku oltiin yhessä, ni miks nyt.
Minä harkitsen vakaasti, että lakkaisin seuraamasta kaikkia mahdollisia medioita joissa pyörii uutisia tai ajankohtaistietoa. Mitä ne hirmu-uutiset sodista, viruksista ja tappajista meitä kansalaisia hyödyttävät? Emme me voi asioille yhtään mitään, ainakaan tässä maassa! Turhaan vaan ahdistumme ja pelkäämme.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 02:09"]
Tuntuu kuin maailma olisi täynnä sotaa, sairauksia, korruptiota. Pettäviä miehiä, pinnallisia naisia. Epäaitoutta, itsekkyyttä, rahanahneutta. Toinen leikkaa kurkkua auki toisella videolla, toisaalla kiristetään veroja loputtomiin, nostetaan eläkeikää ja holhotaan. Pommeja, nälkää, kurjuutta. Seksistä on tullut pelkkä myyntituote. Ennen osasin nauttia pienistäkin asioista elämässä, nyt kurkkua kuristaa koko ajan.
[/quote]
Itseäni ainakin auttaa kun pidän oman tonttini puhtaana enkä lähde mukaan näihin mainitsemiisi hullutuksiin.
Eläkeikää tosin on mielestäni syytäkin nostaa muutamalla vuodella - suurin osa kuuskymppisistä on vielä hyvässä työkunnossa. Työelämää on tietenkin rukattava niin että vanhemmallakin iällä on tarjottavaa yhteisen hyvinvoinnin kasaamiseen.