Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

parisuhde kunnossa, mutta silti mietin muita miehiä...

Vierailija
23.09.2014 |

Mikä neuvoksi, meneekö tämä ohi?
ihastun helposti, mietin millaista olisi olla suhteessa esim lasten kavereiden isien kans, baarituttavuuksien kans, työkavereiden kanssa.

kotona ihana mies, kaikki toimii. En halua pettää enkä erota. Onko tämä joku kriisi, en yiedä?
saman kokeneita?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole aika luonnollista, että kun kokemus miltei nolla, (paitsi yhdestä miehestä) niin mieli alkaa vaeltamaan jossain vaiheessa muihin.

Vierailija
2/6 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan sama homma. Tosin olen mies. Hyvä parisuhde mutta silti muut jatkuvasti ajatuksissa. Mutta siis vain ajatuksissa. Kai se joskus ohitse menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se nyt paperilla ollakin kunnossa. Mutta jännitystä voi silti kaivata. Uutuudenviehätystä, alun intohimoa.

Vierailija
4/6 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy suhteessa jos kaikki on hyvin ja rakastat miestä! Itse erosin pitkäaikaisesta suhteesta mielijohteen takia ja ei voisi kaduttaa enemmän koska rakastan miestä vieläkin(erosta yli puoli vuotta). Pidä kiinni hänestä tai tulet katumaan!

Vierailija
5/6 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa, että suhde on kunnossa? Katsotte joskus leffan yhdessä ja harrastatte seksiä 2 x viikossa? Vai että rakastatte toisianne?

Vierailija
6/6 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan, oikeasti! On intohimoa, ystävyyttä, läheisyyttä, halua olla yhdessä ja jakaa juhla ja arki. Molemmat tunnemme näin! Nämä ajatukset jostakin toisesta, alkoivat yhtäkkiä noin vuosi sitten ilman että siihen liittyi mitään elämänmuutoksia. Avioliitossa 15v, 3 lasta. Olemme molemmille ekat ja ainoat, johtuisko siitä että elämätön sinkkuelämä harmittaa.. Vaikkakin olen oikeasti onnellinen. Ikäkriisikö? Lähestymme neljä kymppiä.