Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnistetaanko sinutkin täällä kirjoitustyylisi perusteella?

Vierailija
25.08.2021 |

Minut jotkut sukulaiset tunnistavat ja kertovat myöhemmin, että joku kommentti oli selvästi minun kirjoittama. Se ei sinänsä haittaa, mutta enemmän huolestuttaa se, että ne todennäköisesti luulevat minun kirjoittamaksi myös monia muita kommentteja tai aloituksia, joissa saattaa olla samanlainen tyyli kuin minulla.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten kirjoitusvirheiden perusteella.

Vierailija
2/12 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko, että yksikään mun sukulainen täällä hengailee, joten sitä pelkoa ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ainakin firma itse profiloi kirjoittajia siltä varalta että myöhemmin tarvitsee canceloida joku väärää mieltä oleva. Mikäpä sen parempi tapa canceloida kun dumpata näkyville kaverin av-trollipostauksia. 

Vierailija
4/12 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kuule ja sut tunnistrtaan alituisista kyssäripyssäri ihmettelyistäs.

Ootko sä se asberger burgeri erityisherkkä insuliini ja?

Vierailija
5/12 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on joku palstapoliisi joka välillä selkeästi sekottaa kommenttini jossain toisessa ketjussa riehuvan tyypin kommentteihin. Niin naurettavaa analysointia tulee kirjoitustyylistä ettei voi ku turska. Av on joillekin koko elämä.

Vierailija
6/12 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kauan sitten viime vuosituhannen puolella, kun täällä pyöri kavereita ja sisarusten puolisoita, minut tunnistettiin kirjoitusteni sisällön perusteella pari kertaa.  Sillä samalla porukalla tuskin on kellään aikaa enää nykyään täällä pyöriä ja muutoinkin arjestani ja tämänhetkisestä elämästäni aika harva tietää enää yhtään mitään niin en usko, että sisällöstä tunnistetaan. Kirjoitustyylini on neutraali, siitä tuskin kukaan mitään tunnistaa. 

Vierailija
7/12 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks sul skitsofrenia?

Vierailija
8/12 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä??? Tämähän on maailmanparantajien - ties minkä potilaiden, fooliohattujen ja syrjittyjen y m s - ikioma palsta... Eihän tämä palsta pysyisi pystyssä ilman kaltaistasi kirjoittajaa, jonka kaltaiset keräävät ehkä jopa palstalle hinkuvia uteliaita kirjoituksillaan... Joten kirjoittele sinä vaan ihan rauhassa... Minä vaan mietin sitä, että kun tätä palstaa valvotaan ja tänne voi kirjoittaa ties mistä sydänsuruista niin vähän huono juttu on, että palstalle ei mitään voi lähettää vaikka keskellä yötä... jos vaikka joku Taneli hyökkää keittiöveitsillä kimppuun tai käyt yöllä juomassa lasin kraanavettä ja huomaatkin että se oli jotain myrkytyslientä etkä ollenkaan tiedä mitä tehdä ja minne soittaa... Eli on huono juttu että viestejä ei voi yöllä lähettää... niitä pitäisi voida lähettää yöllä vaikka eivät tulisi julkaisuun vasta kun aamulla jos ollenkaan... Hyvähän se on että kansa nukkuu klo 23-7... mutta vauvoille pitäisi kyllä voida lähettää viestejä 24/7...

Vierailija
9/12 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus kauan sitten viime vuosituhannen puolella, kun täällä pyöri kavereita ja sisarusten puolisoita, minut tunnistettiin kirjoitusteni sisällön perusteella pari kertaa.  Sillä samalla porukalla tuskin on kellään aikaa enää nykyään täällä pyöriä ja muutoinkin arjestani ja tämänhetkisestä elämästäni aika harva tietää enää yhtään mitään niin en usko, että sisällöstä tunnistetaan. Kirjoitustyylini on neutraali, siitä tuskin kukaan mitään tunnistaa. 

OMG Keijokyllikki, sinäkö se oot? Niin monen vuoden jälkeen muistatko mua? ...tralalaa...

Jos tuo jäi soimaan päähän loppupäiväksi niin sori siitä :D

Vierailija
10/12 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OMG Keijokyllikki, sinäkö se oot? Niin monen vuoden jälkeen muistatko mua? ...tralalaa...

Jos tuo jäi soimaan päähän loppupäiväksi niin sori siitä :D

Keijoannikki. Se oli Keijoannikki. 

Ja että jäisi korvamadoksi mahdollisimman monelle, tässä vielä linkki

Vierailija
11/12 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerran luin erästä kommenttia ”kah, olen kirjoittanut tällaisen tänne, en yhtään muista!”.

Kaikki täsmäsi; ikä, lapset, elämäntilanne yms.

Vasta ihan lopussa tajusin, ettei se olekaan minun kirjoittamani.

Vierailija
12/12 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HV!