Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kilpirauhasen vajaatoiminta ja puoskarointi

Vierailija
23.09.2014 |

Itselläon todettu kilpirauhasen vajaatoiminta 20 vuotta sitten ja kyllä se aluksi oli melkoista puoskarointia pikkukaupungin terveyskeskuksessa.

Alussa kun eri lääkärit muuttivat lääkitystä, niin yleensä aina liikaa suuntaan ja toiseen, jolloin tasapainoa ei tahtonut löytyä.

Sitten kun löytyi lääkäri joka tajusi että ei tarvi muuttaa pilleriä tai edes puolikasta päiväannoksessa, vaan voi muuttaa vaikka puolikkaan pillerin viikkoannoksessa, niin tasapaino löytyi.

Huippu oli se kun sopivan lääkityksen löydyttyä yksi lääkäri myhäili tyytyväisenä että nyt kun on saatu veriarvot kohdilleen, niin voidaan puolittaa lääkitys ja sen jälkeen ehkä lopettaa kokonaan! Varasin saman tien ajan toiselle lääkärille. Nyt osaan jo aika hyvin päätellä itse että tarviiko lääkitystä muuttaa johonkin suuntaan ja lääkäritkin on paremmin kärryillä asioista.

Mielenkiinnolla odottelen mihin tämä uusi kohu johtaa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Mä olen kyllä melkein alusta asti etsinyt ihan itse sitä tasapainoa ja käynyt vain useammin verikokeissa.

Vierailija
2/2 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans odotan että koska se tasapaino löytyy ja paino alkaa putoamaan. Mielentilaan on kyllä vaikuttanut jo ja paljon. Syön varsinaista hevoskuuria tällä hetkellä ja olen käynyt työpaikkalääkärillä joka meillä on nyt vaihtumassa ja pelottaa että osaako uusi ottaa asiat yhtä vakavasti kuin vanha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi