Mitä mieltä mahdollisesta tinder biostani? Olen nainen.
Taustatietona. Olen nainen ja 26v.
Etsin syliä syksyn pimeneviin iltoihin ja myöhemmäksikin aikaa, jos kemiat kohtaavat. Mielipuuhaani on mökkeily, pidän myös puutarhanhoidosta ja en epäröi upottaa käsiäni multaan! Päivisin olen se tuttu ja turvallinen neuvolatäti, iltaisin voisin olla sun auringonpaiste.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Ite laittaisin:
Etsin penistä syksyn pimeneviin iltoihin ja myöhemmäksikin aikaa, jos olet rikas. Mielipuuhaani on mökkeily, vaikka minulla ei mökkiä olekaan. Pidän myös puutarhanhoidosta ja en epäröi upottaa asioita multaan ja viinaan. Päivisin olen se neuroottinen neuvolatäti, iltaisin voisin olla sun maksullinen portto.
Kannatan tätä!
Vierailija kirjoitti:
Mökkeilystä ja puutarhanhoidosta pitävä aurinkoinen neuvolantäti etsii rakkautta ja seuraa tositarkoituksella. N28
Tässä olisi tehokkaampi teksti. Ole hyvä!
Tämä on hyvä! Parempi kuin oma ehdotukseni.
Se toinen toimittaja
Vierailija kirjoitti:
Ite laittaisin:
Etsin penistä syksyn pimeneviin iltoihin ja myöhemmäksikin aikaa, jos olet rikas. Mielipuuhaani on mökkeily, vaikka minulla ei mökkiä olekaan. Pidän myös puutarhanhoidosta ja en epäröi upottaa asioita multaan ja viinaan. Päivisin olen se neuroottinen neuvolatäti, iltaisin voisin olla sun maksullinen portto.
Tämähän on täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mökkeilystä ja puutarhanhoidosta pitävä aurinkoinen neuvolantäti etsii rakkautta ja seuraa tositarkoituksella. N28
Se toinen toimittaja
Toimittajia muka ettette keksi yhtään raflaavampia tekstejä?! Tuohan on suorastaan tylsä. Noita on ainakin 200 000 samanlaista Tinderissä Suomessa.
En usko että kirjotatte työksenne.
Tekstin ei aina ole tarkoitus olla liian erilainen ja raflaava, sellainen ei esim. tinderissä toimi, jos ei etsi erilaisia tyyppejä. Ja en tiedä oletko ollut itse siellä, mutta tuollaisia ei siellä suinkaan ole. Yleensä ei ole mitään tai sitten jotain ihme jaaritteluja.
Aika ilkeitä kommentteja, mutta täällä onkin paljon ilkeitä ihmisiä. En vastusta sitä että kysyt neuvoja tekstin kirjoittamiseen, mutta lopulta profiilitekstin kannattaa tulla sinusta itsestäsi ja olla sinua kuvaava, jos haluat löytää jotain pysyvää. Laitathan profiiliin oman kuvasikin, vaikka olisit tavallisen näköinen, koska se on sinun kuvasi. Sama juttu tekstin kanssa; sen on tarkoitus olla sellainen kuin sinäkin olet. Minusta tuo teksti oli hyvä. Ei sen ole tarkoitus olla minkään sääntöjen mukaan täydellinen tai miellyttää mahdollisimman montaa palstan lukijaa, vaan juuri sitä joka susta tykkää sellaisena kuin olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se toinen toimittaja
Toimittajia muka ettette keksi yhtään raflaavampia tekstejä?! Tuohan on suorastaan tylsä. Noita on ainakin 200 000 samanlaista Tinderissä Suomessa.
Ei Tinder bion ole tarkoitus olla raflaava.
Vierailija kirjoitti:
Aika ilkeitä kommentteja, mutta täällä onkin paljon ilkeitä ihmisiä. En vastusta sitä että kysyt neuvoja tekstin kirjoittamiseen, mutta lopulta profiilitekstin kannattaa tulla sinusta itsestäsi ja olla sinua kuvaava, jos haluat löytää jotain pysyvää. Laitathan profiiliin oman kuvasikin, vaikka olisit tavallisen näköinen, koska se on sinun kuvasi. Sama juttu tekstin kanssa; sen on tarkoitus olla sellainen kuin sinäkin olet. Minusta tuo teksti oli hyvä. Ei sen ole tarkoitus olla minkään sääntöjen mukaan täydellinen tai miellyttää mahdollisimman montaa palstan lukijaa, vaan juuri sitä joka susta tykkää sellaisena kuin olet.
Tää on hyvä neuvo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se toinen toimittaja
Ei Tinder bion ole tarkoitus olla raflaava.
Jep, kuvilla siellä mennään. Se on ihan sama, mitä sinne kirjoittaa. Tissiä ja persettä vaan tiskiin, niin alkaa kauppa käydä.
"Etsin syliä syksyksi ja myöhemmäksikin, jos kemiat kohtaavat. Voin lähteä sun kanssa metsään mökkeilemään, sumuisille aamu-uinneille tai istuttamaan auringonkukkia puutarhaan 🌻 Päivisin oon neuvolantäti, öisin catwoman."
Ole hyvä, saa muokata. Aamu-uinnit voi vaihtaa iltauinneiksi jos olet iltavirkku ja auringonkukat vaikka tulppaaneiksi 🌷 tai taimiksi 🌱, jos pidät niistä enemmän.
Ja catwomanin batwomaniksi, jos et halua olla kissa.
Vierailija kirjoitti:
"Etsin syliä syksyksi ja myöhemmäksikin, jos kemiat kohtaavat. Voin lähteä sun kanssa metsään mökkeilemään, sumuisille aamu-uinneille tai istuttamaan auringonkukkia puutarhaan 🌻 Päivisin oon neuvolantäti, öisin catwoman."
Ole hyvä, saa muokata. Aamu-uinnit voi vaihtaa iltauinneiksi jos olet iltavirkku ja auringonkukat vaikka tulppaaneiksi 🌷 tai taimiksi 🌱, jos pidät niistä enemmän.
Catwoman viittaa tosiaan aika paljon kuumaan kissaan ja seksiin, saattaa houkuttaa fwb-porukkaa. Ja sumuisia uinteja syksyllä... toivottavasti ap pidät kylmästä vedestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Catwoman viittaa tosiaan aika paljon kuumaan kissaan ja seksiin, saattaa houkuttaa fwb-porukkaa. Ja sumuisia uinteja syksyllä... toivottavasti ap pidät kylmästä vedestä.
batwoman niin naisilta alkaa tippua viestiä
"Etsin syliä syksyn pimeneviin iltoihin ja myöhemmäksikin aikaa, jos kemiat kohtaavat."
- Eli kemioiden ei tarvitse kohdata jos aiotte viettää aikaa yhdessä vain syksyllä?
"Päivisin olen se tuttu ja turvallinen neuvolatäti, iltaisin voisin olla sun auringonpaiste."
- No ehkä joku haluaa oman "neuvolatätinsä", mutta miksi kukaan haluaa iltaisin auringonpaistetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😅 Kiitos näistä, molemmat saitte mut nauramaan! Jätä sumuisuus pois ja puhu vaan uimisesta, muuten ok. Kukkiakaan ei tähän aikaan istuteta, mutta hyvä idea maalailla mielikuvia ja puhua jostakin romanttiselta kuulostavalta tekemisestä, joka samalla kertoo mitä harrastat ja millaisista asioista olet kiinnostunut.
Kovasti tullut naisilta mielestäni huonoja neuvoja. Olen 40-vuotias mies ja ainakin minuun uppoaa paljon paremmin mökkeilyn ja puutarhanhoidon mainitseminen kuin esimerkiksi ne zumba ja uiminen, koska noita edellä mainittuja me luultavasti tekisimme yhdessä, kun taas esimerkiksi zumbaaminen ei minua kiinnosta. Zumbaajia ja muita jumppaajia siellä tinderissä riittää kyllä.
Raflaavuus varmasti toimii joihinkin miehiin, mutta itseäni miellyttää enemmän ap:n biosta välittyvä iloisuus ja positiivisuus.
Jotain sellaista joka viittaa seksiin tähän loppuun M41