Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa hääkirkon valinnassa (Helsinki)

Vierailija
30.08.2006 |

Olemme valinneet hääjuhlapaikan ja se löytyi Helsingistä. Oma kirkkomme on liian kaukana joten joudumme vihkiytymään Helsingissä. Meillä on teemana suomalaisuus ja olisi kiva jos kirkkovalintakin tukisi tuota teemaa. En tunne Helsingin kirkkoja joten osaisiko joku auttaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Historiallinen paikka ja nimikin olisi sopiva. Majakkakirkko kaiken lisäksi upeassa ympäristössä.

Vierailija
2/6 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kurjaa mennä ensin lautalla Suomenlinnan kirkkoon ja sitten pois. Ja sitten taas toisella lautalla juhlapaikalle. On kai siellä jotain vesibussejakin joita voisi vuokrata yksityiskäyttöön mutta sitten meidän budjetti kyllä kaatuu totaalisesti, luulen mä.

Vierailija
4/6 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Tuomiokirkko on aina yhtä klassikko ja paras :)

Vierailija
5/6 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se punainen karunan kirkko siellä, on tosin aika pieni :( Ihana ja vanha, perinteinen puukirkko.

Miksei toisaalta vaikka Temppeliaukionkin kirkko sopisi teemaanne, suomalaista huippuarkkitehtuuria ilmentämään?

Mun mielestä taas Suomenlinnan kirkko on ihan kohtuuttoman hankala, jos juhlat eivät ole myös siellä. Eiköhän Helsingin kirkkoja ole esitelty vaikka seurakuntayhtymän sivuilla, siitä vain tutustumaan!

Onnea hääsuunnitteluun!

Vierailija
6/6 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen venäläisten rakentama ortodoksinen kirkko, josta on vaan kupolit otettu pois.

Ja lauttamatka on hankala - kauniina kesälauanataina lautoilla ruhkaa niin, ettei välttämättä mahdu edes kyytiin.

Muuten kirkot ovat kovin suomalaisia - kukin edustaa omaa aikakauttaan. Edellä niitä onkin mainittu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän