Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nainen ihastunut

Vierailija
24.08.2021 |

Viestittelee pitkin päivää, toivottaa hyvää huomenta ja hyvää yötä joka päivä, vastaa viesteihini samantien (itse kirjoittelen tuntien viivellä). Käyttää paljon hymiöitä, puhuu ruuista mitä haluaa kokata minulle jne.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti on. Pussaa sitä.

Vierailija
2/38 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella on myös historiaa masennuksesta eli oikeasti pelottaa, että mitä se tekee itselleen jos sanon että en ole kiinnostunut....

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
4/38 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todellakin. Toi on niin selkee tapaus.

Vierailija
5/38 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on, etkö sä ole?

Vierailija
6/38 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on, etkö sä ole?

En ole

AP

Vierailija
7/38 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro hänelle ettet ole kiinnostunut.

Vierailija
8/38 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olette tutustuneet?

Vierailija
9/38 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. On vain kohtelias.

Vierailija
10/38 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä olette tutustuneet?

Alunperin töissä. Vaihdoin kuitenkin uuteen työpaikkaan noin kuukausi sitten, mutta tämä nainen viestittelee edelleen. Aluksi luulin, että varmaan haluaa mut suosittelijaksi LinkedIn profiiliin tjsp. mutta nyt näyttää siltä, että se onkin vain ihastunut?

AP

Vierailija
11/38 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mikset vaan lopeta viestittelyä? Taitaa hivellä itsetuntoasi niin et halua.

Vierailija
12/38 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei pliis, kerro rehellisesti ja suoraan naiselle, jos et ole kiinnostunut. Jos vastailet kohteliaasti takaisin tilanne vain pitkittyy, ja nainen todennäköisesti vain elää turhassa haavemaailmassa.

Vierailija
13/38 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en arvosta miehiä, jotka eivät osaa sanoa ei (jos niin kerta ajattelevat). Mulla on kokemuksia tällaisista small talk -miehistä, enkä kyllä pidä heistä just sen takia kun jauhavat vain valheita ja vedättävät.

Vierailija
14/38 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sano ettet oo kiinnostunut!

Vierailija
15/38 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau. Nainen joka ei pelaa pelejä. Ole itse sen arvoinen ja sano suoraan ajatuksesi.

Vierailija
16/38 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vau. Nainen joka ei pelaa pelejä. Ole itse sen arvoinen ja sano suoraan ajatuksesi.

No tämä on yksi asia mikä tässä naisessa myös mietityttää. Jotenkin ihan liian kiinnostunut minusta ilman, että olen nähnyt oikeastaan mitään vaivaa tämän eteen. Epäilyttää ja ahdistaa.

AP

Vierailija
17/38 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämä on yksi asia mikä tässä naisessa myös mietityttää. Jotenkin ihan liian kiinnostunut minusta ilman, että olen nähnyt oikeastaan mitään vaivaa tämän eteen. Epäilyttää ja ahdistaa.

AP

Tiedän mistä puhut. Meitä miehiä ei nimittäin kiinnosta naiset lainkaan vaan meitä kiinnostaa se naisten jahtaaminen siitä seuraava onnistumisen tunne kun on saanut naisen. Sen jälkeen kun on saanut naisen ja päässyt upottamaan kullinsa naisen sisään niin nainen lakkaa kiinnostamasta.

Naiset jotka jahtaavat miehiä eivät kiinnosta miehiä. 

Vierailija
18/38 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa vain päästä kopeloimaan housujen etumusta , pysy nyt lujana!

Vierailija
19/38 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Tiedän mistä puhut. Meitä miehiä ei nimittäin kiinnosta naiset lainkaan vaan meitä kiinnostaa se naisten jahtaaminen siitä seuraava onnistumisen tunne kun on saanut naisen. Sen jälkeen kun on saanut naisen ja päässyt upottamaan kullinsa naisen sisään niin nainen lakkaa kiinnostamasta.

Naiset jotka jahtaavat miehiä eivät kiinnosta miehiä. 

En ole yhtään samaa mieltä.

Mun mielestä kaiken määrää naisen taso eli jos nainen olisi hyvätasoinen ja aktiivinen mun suhteen niin sehän olisi vain bonusta.

Luultavasti AP:n tapauksessa vika on siinä että nainen on ehkä epäviehättävä pullukka eikä siinä aloitteellisuudessa.

Vierailija
20/38 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira AP vetää naista perseeseen!!!!!! Kyllä se siitä ihastukseksi muuttuuu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan