Onko nainen ihastunut
Viestittelee pitkin päivää, toivottaa hyvää huomenta ja hyvää yötä joka päivä, vastaa viesteihini samantien (itse kirjoittelen tuntien viivellä). Käyttää paljon hymiöitä, puhuu ruuista mitä haluaa kokata minulle jne.
Kommentit (38)
Naisella on myös historiaa masennuksesta eli oikeasti pelottaa, että mitä se tekee itselleen jos sanon että en ole kiinnostunut....
AP
On todellakin. Toi on niin selkee tapaus.
Vierailija kirjoitti:
No on, etkö sä ole?
En ole
AP
Kerro hänelle ettet ole kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Missä olette tutustuneet?
Alunperin töissä. Vaihdoin kuitenkin uuteen työpaikkaan noin kuukausi sitten, mutta tämä nainen viestittelee edelleen. Aluksi luulin, että varmaan haluaa mut suosittelijaksi LinkedIn profiiliin tjsp. mutta nyt näyttää siltä, että se onkin vain ihastunut?
AP
Niin, mikset vaan lopeta viestittelyä? Taitaa hivellä itsetuntoasi niin et halua.
Hei pliis, kerro rehellisesti ja suoraan naiselle, jos et ole kiinnostunut. Jos vastailet kohteliaasti takaisin tilanne vain pitkittyy, ja nainen todennäköisesti vain elää turhassa haavemaailmassa.
Mä en arvosta miehiä, jotka eivät osaa sanoa ei (jos niin kerta ajattelevat). Mulla on kokemuksia tällaisista small talk -miehistä, enkä kyllä pidä heistä just sen takia kun jauhavat vain valheita ja vedättävät.
Vau. Nainen joka ei pelaa pelejä. Ole itse sen arvoinen ja sano suoraan ajatuksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vau. Nainen joka ei pelaa pelejä. Ole itse sen arvoinen ja sano suoraan ajatuksesi.
No tämä on yksi asia mikä tässä naisessa myös mietityttää. Jotenkin ihan liian kiinnostunut minusta ilman, että olen nähnyt oikeastaan mitään vaivaa tämän eteen. Epäilyttää ja ahdistaa.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä on yksi asia mikä tässä naisessa myös mietityttää. Jotenkin ihan liian kiinnostunut minusta ilman, että olen nähnyt oikeastaan mitään vaivaa tämän eteen. Epäilyttää ja ahdistaa.
AP
Tiedän mistä puhut. Meitä miehiä ei nimittäin kiinnosta naiset lainkaan vaan meitä kiinnostaa se naisten jahtaaminen siitä seuraava onnistumisen tunne kun on saanut naisen. Sen jälkeen kun on saanut naisen ja päässyt upottamaan kullinsa naisen sisään niin nainen lakkaa kiinnostamasta.
Naiset jotka jahtaavat miehiä eivät kiinnosta miehiä.
Haluaa vain päästä kopeloimaan housujen etumusta , pysy nyt lujana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Tiedän mistä puhut. Meitä miehiä ei nimittäin kiinnosta naiset lainkaan vaan meitä kiinnostaa se naisten jahtaaminen siitä seuraava onnistumisen tunne kun on saanut naisen. Sen jälkeen kun on saanut naisen ja päässyt upottamaan kullinsa naisen sisään niin nainen lakkaa kiinnostamasta.
Naiset jotka jahtaavat miehiä eivät kiinnosta miehiä.
En ole yhtään samaa mieltä.
Mun mielestä kaiken määrää naisen taso eli jos nainen olisi hyvätasoinen ja aktiivinen mun suhteen niin sehän olisi vain bonusta.
Luultavasti AP:n tapauksessa vika on siinä että nainen on ehkä epäviehättävä pullukka eikä siinä aloitteellisuudessa.
Koira AP vetää naista perseeseen!!!!!! Kyllä se siitä ihastukseksi muuttuuu!
Tietysti on. Pussaa sitä.