Lihavillakin on toivoa ja minä olen siitä elävä todiste!
Olen ikuisuuslaihduttaja ja toivottavasti raskauden jäljiltä taas hoikempaan kuntoon pääsemässä. Laihduttaminen on silti hidasta ja päätin siksi laittaa kuosin kuntoon muilta osin ensin. Eli tukka naama vaatteet. Ja näillä pääsee jo pitkälle! Saan paljon herrasmiesmäistä kohtelua miehiltä jo näillä keinoin, kohteliaisuutta, mielenkiintoa. Naisellista tyyliä ja värejä. Kaikilta saan parempaa kohtelua kun olen vähän satsannut. Tämä antaa intoa myöskin laihduttamiseen, puoli voittoa on jo saatu! Sanoi tämän foorumin naisvihaajat mitä tahansa, ne jotka eivät yhdellekään naiselle mitään hyvää soisi missään vaiheessa, eivät varsinkaan ylipainoisille!
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
betamiehille kelpaa.
Ja sinä olet?...
Miksi kaipaat huomiota muilta miehiltä? Vai lähtikö oma ukko?
Miten on mahdollista?
Yleensähän te rehevämmät julistatte miten kaikki miehet tykkää kun on naisessa jotain mistä ottaa kiinni ja tämmönen 50 kilonen luuviulu on muodoton lauta josta tykkää vaan pe da rit.
Niin kauan kuin on elämää on toivoa. Kivaa päivää sulle!
"Sanoi tämän foorumin naisvihaajat mitä tahansa, ne jotka eivät yhdellekään naiselle mitään hyvää soisi missään vaiheessa, eivät varsinkaan ylipainoisille!"
En nyt yhtään ymmärtänyt, mitä vastaan sodit.
Siis etsit uutta iskää lapselle ja laihdutat kunnes saat miehen jonka jälkeen pullahdat taas?
Okei, kiva juttu hei!
Kaikkea hyvää sulle! 😊
Vierailija kirjoitti:
Miten on mahdollista?
Yleensähän te rehevämmät julistatte miten kaikki miehet tykkää kun on naisessa jotain mistä ottaa kiinni ja tämmönen 50 kilonen luuviulu on muodoton lauta josta tykkää vaan pe da rit.
No eipä oo tullu mieleen itellä ainakaan, toivon olevani itse pian samoissa mitoissa!
Vierailija kirjoitti:
"Sanoi tämän foorumin naisvihaajat mitä tahansa, ne jotka eivät yhdellekään naiselle mitään hyvää soisi missään vaiheessa, eivät varsinkaan ylipainoisille!"
En nyt yhtään ymmärtänyt, mitä vastaan sodit.
🤣 Tsekkaa tämä ketju tai ihan mikä tahansa ketju!
Olen huomannut, että riittää, kun pidän hiukseni auki. Miehet katsovat aivan eri tavalla kuin jos ne ovat ponnarilla tai sykkyrällä kuten yleensä. Ja jos laitan päälleni mekon, niin huomio on vielä selkeämpi. En viitsi edes kokeilla, millaista se olisi, jos liittäisin hameeseen korkkarit.
Mitään en sillä huomiolla tee, joten jatkossakin aion kulkea hiukset ponnarilla, housuissa ja lenkkareissa.
Vierailija kirjoitti:
Siis etsit uutta iskää lapselle ja laihdutat kunnes saat miehen jonka jälkeen pullahdat taas?
En etsi miestä vaan paluuta yhteiskuntamme täysivaltaiseksi jäseneksi. Sinkuillako vain on oikeus satsata ulkonäköön ja terveyteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En etsi miestä vaan paluuta yhteiskuntamme täysivaltaiseksi jäseneksi. Sinkuillako vain on oikeus satsata ulkonäköön ja terveyteen?
Miksi sitten mainitsit aloitusviestissäsi miesten huomion ja mielenkiinnon, jos niitä ei ole edes hakemassa :D Pelle olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten mainitsit aloitusviestissäsi miesten huomion ja mielenkiinnon, jos niitä ei ole edes hakemassa :D Pelle olet.
Se on pelle itse joka sanoo toiselle pelle. Toi miesten huomio oli vain esimerkki ja sanoin myös, että kaikilta saa parempaa kohtelua kun on satsannut. Mutta toki keskimäärin huomiota saa yleensä vastakkaiselta sukupuolelta, jos joltain, koska heteroja on ihmisistä kumminkin valtaosa. Hajoo siihen...
Suuri mahdollisuus olla selviytyjä kriisissä, JOS sellainen tulee... on vararavintoa!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on pelle itse joka sanoo toiselle pelle. Toi miesten huomio oli vain esimerkki ja sanoin myös, että kaikilta saa parempaa kohtelua kun on satsannut. Mutta toki keskimäärin huomiota saa yleensä vastakkaiselta sukupuolelta, jos joltain, koska heteroja on ihmisistä kumminkin valtaosa. Hajoo siihen...
Jatkoa vielä, että miesten mielenkiinnosta ja hyvästä asenteesta on hyötyä esim. jos asioi jossain miesvaltaisessa liikkeessä ja, no, missä tahansa vuorovaikutuksessa. Bussikuskitkin on kiltimpiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että riittää, kun pidän hiukseni auki. Miehet katsovat aivan eri tavalla kuin jos ne ovat ponnarilla tai sykkyrällä kuten yleensä. Ja jos laitan päälleni mekon, niin huomio on vielä selkeämpi. En viitsi edes kokeilla, millaista se olisi, jos liittäisin hameeseen korkkarit.
Mitään en sillä huomiolla tee, joten jatkossakin aion kulkea hiukset ponnarilla, housuissa ja lenkkareissa.
Olet varmaan luonnonkaunis. Minä olen luonnonruma, ja minun on kyllä pakko ehostautua ellen halua saada jatkuvaa dissausta ja käytännön ongelmia osakseni. Tällaisessa maailmassa elämme. Onneksi kaiken voi muuttaa hyvällä meikillä yms.
Kuosi kuntoon vaan vartissa tai puolessa tunnissa, ja yhtäkkiä maailma on hyvä ja kiva paikka. 🙂 Kyllä kauniilla ihmisillä on niin paljon helpompaa... (en laske itseäni sellaiseksi, vaikka pienellä (tai joskus suurella) vaivannäöllä toki pieniä ihmeitä saadaankin aikaan...)
betamiehille kelpaa.