Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää nuori nainen, joka haluaa lapsia?

Vierailija
24.08.2021 |

Kaikki tapailuni ovat päättyneet tähän mennessä aina siihen, että nainen on napakasti ilmoittanut ettei halua lapsia. Itse haluan perheen, mutta nuorta naista joka haluaa myös perheen on vaikeaa löytää nykyään.

Miksei perheestä haaveileville voi olla omaa deittisovellusta/sivua erikseen?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse nuori mies?

Vierailija
2/11 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vanhempi nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi korostat sanaa "nuori" niin paljon? Antaa sellaisen kuvan, että olisit vanhempi mies. Muuten puhuisit ehkä "ikäisestäsi" naisesta tai "ikäisestäsi nuoresta" naisesta tms.

Vierailija
4/11 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myöskin pohtinut, että miksei perhettä toivoville oikeasti voisi olla omat sovelluksensa ja sivustonsa niin säästyisi monen aikaa :D Samanhenkiset ihmiset löytäisi helposti toisensa.

Vierailija
5/11 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on 39, itse oon 26 ja löydettiin toisemme tinderistä. Kannattaa vaan suoraan kertoa, mitä etsii ja mitä on toiselle tarjota.

Vierailija
6/11 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myöskin pohtinut, että miksei perhettä toivoville oikeasti voisi olla omat sovelluksensa ja sivustonsa niin säästyisi monen aikaa :D Samanhenkiset ihmiset löytäisi helposti toisensa.

Pitäisi olla myös sovellukset, joihin aloittajan kaltaiset ikäloput miehet eivät pääse.

Vierailija
7/11 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lestapiireistä tai näistä uusista tulokkaista.

Vierailija
8/11 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi olla myös sovellukset, joihin aloittajan kaltaiset ikäloput miehet eivät pääse.

Miksi, etkö luota naisen kykyyn tehdä arviota vastapuolesta?

Vierailija
9/11 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei löydy nuorta niin vanhemmatkin toimii. Mikä ikähaarukka sulla on?

Vierailija
10/11 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile nostaa ikähaarukkaa sinne kolmevitosiin. Sieltä löytyy käsittääkseni paljonkin lapsia toivovia, ja mielellään nopealla aikataululla.

Vierailija
11/11 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa, kun on vihdoin päässyt lapsuudenkodistaan eroon ja oman elämän alkuun, ajatuskin samaan palaamisesta aiheuttaa lähinnä inhonväristyksiä.