Mistä löytää nuori nainen, joka haluaa lapsia?
Kaikki tapailuni ovat päättyneet tähän mennessä aina siihen, että nainen on napakasti ilmoittanut ettei halua lapsia. Itse haluan perheen, mutta nuorta naista joka haluaa myös perheen on vaikeaa löytää nykyään.
Miksei perheestä haaveileville voi olla omaa deittisovellusta/sivua erikseen?
Kommentit (11)
Miksi korostat sanaa "nuori" niin paljon? Antaa sellaisen kuvan, että olisit vanhempi mies. Muuten puhuisit ehkä "ikäisestäsi" naisesta tai "ikäisestäsi nuoresta" naisesta tms.
Olen myöskin pohtinut, että miksei perhettä toivoville oikeasti voisi olla omat sovelluksensa ja sivustonsa niin säästyisi monen aikaa :D Samanhenkiset ihmiset löytäisi helposti toisensa.
Mun mies on 39, itse oon 26 ja löydettiin toisemme tinderistä. Kannattaa vaan suoraan kertoa, mitä etsii ja mitä on toiselle tarjota.
Vierailija kirjoitti:
Olen myöskin pohtinut, että miksei perhettä toivoville oikeasti voisi olla omat sovelluksensa ja sivustonsa niin säästyisi monen aikaa :D Samanhenkiset ihmiset löytäisi helposti toisensa.
Pitäisi olla myös sovellukset, joihin aloittajan kaltaiset ikäloput miehet eivät pääse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi olla myös sovellukset, joihin aloittajan kaltaiset ikäloput miehet eivät pääse.
Miksi, etkö luota naisen kykyyn tehdä arviota vastapuolesta?
No jos ei löydy nuorta niin vanhemmatkin toimii. Mikä ikähaarukka sulla on?
Kokeile nostaa ikähaarukkaa sinne kolmevitosiin. Sieltä löytyy käsittääkseni paljonkin lapsia toivovia, ja mielellään nopealla aikataululla.
Siinä vaiheessa, kun on vihdoin päässyt lapsuudenkodistaan eroon ja oman elämän alkuun, ajatuskin samaan palaamisesta aiheuttaa lähinnä inhonväristyksiä.
Oletko itse nuori mies?