Apua! Näppy alakerrassa?
Olen nuori seksitön nainen. Noin viikko sitten huomasin että pyyhkiessä sattuu, semmoinen finnimäinen kipu. No se helpotti mutta nyt tänään huomasin aiheuttajan! Sisemmän häpyhuulen sisäpuolella neulanpään kokoinen näppylä :( kellään kokemuksia?
Kommentit (13)
Kuulostaa just siltä finniltä! Niitä tulee ja menee itselläkin pari kertaa vuodessa :) yleensä ollut vain vulvan iholla mutta ei häppäreissä.
Vierailija kirjoitti:
Finnihän se lienee. Jos pystyt niin purista pois. Puhkeaa kyllä itsestäänkin kun kypsynyt tarpeeksi .
Näin ajattelen itsekin, saa nyt siellä olla enkä lähde poksauttamaan ellei nyt ihan valkopääksi muutu :) pieni on joten voi olla että kuivuu itsestään jo pian. Ap
Alapään alueelle tulee joskus finnejä. Siitä todennäköisesti on kyse.
On. Kipeä , ilkeän tuntuinen ja useimmiten hävinnyt itsestään.
Itse olen pyyhkinyt defioivalla , ei kirvelevällä puhdistusaineella.
Jos taivut , peili avuksi, niin purista pois kuten finni. Tämä omalla vastuulla, en ole lääkäri, mutta varmaan parikymmentä ole vuosien varrella em.tavalla "hoitanut".
Kerran jouduin hakemaan antibiootti kuurin kun tuli oikein kunnon "paise".
Seksiin en ole noita yhdistänyt, minusta on tukkeutuneita talirauhasia tjsp.
On niin pieni että tuskin mitään vakavaa ainakaan! Pelottavat asiat tulee yllättäen ja sinulla ei ole verenvuotoja tai muita kipuja joten ole huoletta, lämmin suihku ja epsom kylvyt tai jopa basibactia laita!
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa just siltä finniltä! Niitä tulee ja menee itselläkin pari kertaa vuodessa :) yleensä ollut vain vulvan iholla mutta ei häppäreissä.
Häpyhuulet ovat vulvaa.
Varo nyt vaan kostumasta niin kuivuu pois. Kiltisti illalla nukkumaan.
Finnihän se lienee. Jos pystyt niin purista pois. Puhkeaa kyllä itsestäänkin kun kypsynyt tarpeeksi .