Telen vai Radiolinjan liittymä?
Meillä oli kaikilla Radiolinjat tietenkin! Tekstarilla tilattiin hienot logot 5110:an.
Kommentit (41)
Mulla on edelleen radiolinjan sim-kortti.
Kyllähän se sähkömiehen huomion kiinnitti ja melko suuresti huvitti, kun se tarvitsi hälyttimen koekäyttöön isoa sim-korttia ja minä lainasin puhelimestani sitä.
Veikkaan että monet ei ymmärrä tästä ketjusta yhtään mitään :D
Mulla oli molemmat. Ellen väärin muista, niin järjestyksessä Tele - Radiolinja - Sonera - Telia - DNA - Saunalahti
Tele oli ensimmäinen.
Mieleeni tulee heti todellä "mahtava" mainos jossa kaksi Jokeri pelajaa pyörii ympyrää ja hokee:
"NMT-GSM...NMT-GSM..." - ah sitä ihanaa 90-lukua! :-D
Radiolinja ja Nokia 1610 oli ihan ensimmäinen kosketukseni kännyköiden ihmeelliseen maailmaan.
Radiolinja. Elettiin sitä aikaa, kun en kehdannut julkisella paikalla puhua taskupuhelimeeni. Tais ensimmäinen NMT meidän perheessä olla sellaista käsilaukkukokoa, ei taskuun mahtuva.
Mä aloitin NMT:stä ja kun en halunnut numeron vaihtuvan niin piti pysyä Telen asiakkaana myös sitten, kun siirryin GSM:ään (Nokia 8110 banaani).
Rätinälinjalla ei pärjää isojen taajamien ulkopuolella.
Aloin miettiä, että kylläpäs tuo Radiolinja kuulostaa tutulta, mutta mulla taisi ala- tai yläasteella olla Radiolinjan liittymä! :D
Radiolinja ja Nokia 5110 keltaisilla kuorilla ja matopeli! :D
Tele, sillä mulla oli kännykkä jo NMT900-aikana. Sitten kun GSM tuli, vaihdoin puhelinta ja samalla liittymää GSM-liittymäksi mutta en vaihtanut operaattoria.
Radiolinja mulla oli. Ja vautsi kun joskus yhdeksäkytluvun puolivälin jälkeen mulla oli kännykkä jolla pystyi valitsemaan numeron sanomalla henkilön nimen puhelimeen... ihmeellistä tuo tekniikka.
Tele täällä kans ekaksi, sitten gsm:n tultua Radiolinja. Ja sama numero edelleen kuin ekassa gesmissä.
Radiolinja. Minulla on edelleen alkuperäinen Radiolinjan 050-alkuinen numero.
Radiolinja 950...
:D