Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut tänä vuonna kolme viikkoa psykiatrisella osastolla. Nyt olen terve

Vierailija
24.08.2021 |

Nyt olen terveempi, mutten terve. Helmi-maaliskuussa olin kaksi viikkoa ja tuossa pari viikko sitten olin viikon. Harmittaa älyttömästi. En pysty elämään normaalia elämää ja eläkettäkin pelkään, koska sitten olen pelkkä kuluerä. Olen 26 vuotta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla oo mitään syytä pelätä, siksi niitä palveluita on että voi käyttää, tää on hyvinvointi valtio, täällä pidetään huolta jokaisesta, ainakin pyritään siihen. Elämässä voi olla sisältöä vaikka ei olisi terve tai pystyisi työhön. Moni ihminen voi tarvita vaikka sun vertaistukea, mikä on sellainen työ mitä millään ammatilla ja oppikirjalla ei kykene tekemään, me terveet tiedetään vaan oireet, mutta ei sitä miltä susta tuntuu ja se on varmasti tärkeää monelle muulle joka on samassa tilanteessa. Facebookissa on hyviä vertaistuki ryhmiä, kannattaa etsiä ja liittyä.

Vierailija
2/7 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sulla oo mitään syytä pelätä, siksi niitä palveluita on että voi käyttää, tää on hyvinvointi valtio, täällä pidetään huolta jokaisesta, ainakin pyritään siihen. Elämässä voi olla sisältöä vaikka ei olisi terve tai pystyisi työhön. Moni ihminen voi tarvita vaikka sun vertaistukea, mikä on sellainen työ mitä millään ammatilla ja oppikirjalla ei kykene tekemään, me terveet tiedetään vaan oireet, mutta ei sitä miltä susta tuntuu ja se on varmasti tärkeää monelle muulle joka on samassa tilanteessa. Facebookissa on hyviä vertaistuki ryhmiä, kannattaa etsiä ja liittyä.

Kiitos mukavasta ja ystävällisestä viestistä. <3 t ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä käydä lataamossa välillä, itekki olisin valmis siihen😊onnea, oot rohkea ja ihan huippu, kun voit ja pystyt puhumaan siitä💕

Vierailija
4/7 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko lopettaa lääkkeet ja alkaa itselääkitsemään kannabiksella?

Vierailija
5/7 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Olen psykoosialtis (kahdesti ollut psykoosi) joten en todellakaan rupea kannabiksen kanssa leikkimään...

Vierailija
6/7 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Olen psykoosialtis (kahdesti ollut psykoosi) joten en todellakaan rupea kannabiksen kanssa leikkimään...

No siinä tapauksessa kaikkea hyvää sinulle jatkoon!

Vierailija
7/7 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siinä tapauksessa kaikkea hyvää sinulle jatkoon!

Kiitos. t ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme