Millaisia ovat tuntemasi pettäjämiehet?
Millä tarinoilla he saavat naisia matkaansa? Vai onko edes mitään tiettyä tyyliä vai jokainen omanlaisensa.
Kohdalleni on osunut vapaa-ajalla kaksi ennastaan tuntematonta miestä. Tarinat samaa tasoa: vaimo on pihtaaja, kyttääjä ja toisen vaimo vielä narsistikin. Mies-polo on suhteessa onneton, kun vaimo tivaa vapaa-ajan menot, katsoo kännykän ja määrää kotiintuloajat. Kun kysyin syytä, miksi jatkat tuollaisessa liitossa, vastauksena on se, kun välillä menee hyvinkin.
Just, just. Millainen nainen alkaa suhdetta tuollaisten kanssa. Eli mies vailla seksiä ja naisen huomiota. Ei kuitenkaan saa repäistyä itseään huonosta suhteesta pois. Ja kyllä, ihan aiheesta naiset ovat kiukkuisia ja tarkastavat kännyköitä, jos mies on tuollainen. Kyllä naisen vaisto on oikeassa.
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 12:31"]Ei se oo niin yksinkertaista. Mulla on salasuhde ja otsn mielelläni hänen parhaat puolet kuin koko paketin ;)
[/quote]
Entä kun läydät elämäsi miehen joskus ja joku toinen nainen ottaa mieheltäsi myös parhaat puolet muttei koko pakettia?
Jos suhde lähtisi työtoveruudesta ja ei puolison haukkumisesta, niin saattaisi olla aika helppoa, etenkin jos säännöt olisivat selvät. Sellaista vaimon lyttäämistä en tajua lainkaan, sillä vain hölmö mies moittii vaimoaan. Miksi on alkanut hänen kanssaan, jos niin huono on. Ja kertoohan miehen selviytymisstrategioista jotain, jos vaimon kanssa ei asioitten selvittely onnistu, niin lähdetään vierasta pokaamaan.
Työkaverin miehellä on pari säätöä ollut ja kuvio aika outo. Naisella on syytä epäillä ja mies kertoo, että vaimo epäilyillään ajaa hänet pettämään. Eli vaimon syy.
Kiltit naiset. Miehelläni on työn puolesta mahdollisuus pettää minua. On seurallinen ja kohtelias ja näyttää hyvältä. Mies kertoo rakastavansa minua ja ei halua vaarantaa suhdettamme. Tilaisuus kuitenkin voi johtaa tekoihin. Jos niin käy, haluan tietää siitä.
Oma soon-to-be exäni. Menin itse aikanaan lankaan ja uskoin hänen tarinansa uskottomasta vaimosta ja siitä, etät ollaan yhdessä vain lasten vuoksi. Nyt 12 vuoden liiton jälkeen hän on jättämässä minut ja todennäköisimmin sepitellyt uudelle naiselleen, että minä olin uskoton.
Mun miehellä siis on selkeästi ongelmana puhumattomuus ja omia ongelmia karkuun juoksu. Syyt vieritetään sitten kumppanin niskoille.
Ei se oo niin yksinkertaista. Mulla on salasuhde ja otsn mielelläni hänen parhaat puolet kuin koko paketin ;)