Tuletko yleensä hyvälle vai pahalle tuulelle, kun luet av-keskusteluja?
Kommentit (18)
Mietin että onko vastaajilla niin mustavalkoinen elämä mitä vastauksista saa kuvan. Voiko oikeasti olla sellaisia ihmisiä kenellä ei koskaan ole ollut mitään vastoinkäymisiä ja ovat valmiita aina haukkumaan toisen elämänvalinnat näin netissä mutta päin naamaa ei kukaan uskalla samanlailla tulla laukomaan.. Välillä tulen siis vain surulliseksi lukiessani näitä mutta ajanvietettä tämä on,en oleta että täältä saisi asiallista vastausta ongelmaani
Pahalle tuulelle. Olenkin päättänyt häipyä. Täällä on ilkeitä ihmisiä, jotka haluavat vain satuttaa muita. Jos täältä hakee neuvoa, saa vain paskaa niskaan.
Pikemminkin tympäännyn tai sitten tulen pahalle tuulelle. Kiintiö taitaa olla täynnä, olenhan täällä jo kolme vuotta pyörinyt.
Toisaalta, olen kyllä miettinyt miksi täällä jo muutaman kuukauden on ollut niin yhdentekeviä, ilottomia, aggressiivisia avauksia ja keskusteluja. Mikä vaihe nyt on menossa? Ovatko teinit tai henkisesti teinit jostakin syystä palstalla lisääntyneet?
Mä olen huvittuneen epäuskoinen aina täällä käydessäni. Pelottava ajatus, että tämä jengi täällä edustaisi tyypillistä suomalaista naista. Ja olen siis itse nainen.
Usein nää jutut huvittaa/naurattaa. Eli en ainakaan huonolle, yleensä ihan rentoudun näitä lukiessani. Ei ärsytä millään lailla mitkään jutut!
Mä tulen hyvälle tuulelle :) joskus naurattaa, ja tää palsta onkin hyvää viihdettä
Tulen sellaiseen vähän ylivirittyneeseen tilaan. Monesti kyllä naurattaakin. Pyrin nykyisin välttelemään aiheita, joista voisi tulla paha mieli, tietysti sellaisia tulee joskus yllättäen. Eniten tulee paha mieli, jos joku aloittaja saa turhaa paskaa niskaan ja hänellä on joku oikea ongelma.
Yleensä pahalle tuulelle, mutta joskus voi olla jotain hauskoja provoja joita on viihdyttävä lukea. Siksi Tää palsta onkin niin koukuttava, kun ei koskaan tiedä tätä avatessa millaisia keskusteluja on täällä. Ja tosiaan, avaan av-palstan yleensä n. 30 kertaa päivässä.
Pahalle tuulelle. Olenkin rajoittanut AV:n käyttöäni vain puoleen tuntiin päivässä. Eikä koskaan klo 22:n jälkeen. Koukuttava palsta, mutta täynnä tosi vittumaisia tyyppejä.
Eniten harmittaa, kun tänne kirjoittaa masentuneet ja ahdistuneet, joille vain vittuillaan takaisin. Mitä luulette näitten lukemisen teille tekevän? Ei ainakaan hyvää. Palsta oli vielä kesällä hauska (välillä), mutta nyt se vain tekee surulliseksi.
Käsitykseni suomalaisista naisista on muuttunut huomattavasti huonompaan suuntaan palstan myötä. En tiedä miksi kidutan itseäni toisinaan täällä.
Av on niin täynnä ihmisiä, jotka ovat inhottavia, mustavalkoisesti ajattelevia ja täysin kyvyttömiä asettumaan toisen henkilön asemaan, että silloin harvoin kun joku oikeasti kirjoittaa mukavasti ja ymmärtäväisesti, saan itsekin hyvän mielen ja vähän uskoa siihen, että ehkä kaikki eivät sittenkään ole ihan kaheleita.
Joskus oikeasti toivon, että en olisi koskaan päätynyt tänne. On hirveä ajatus, että lapseni kulkee samoilla kaduilla sekopäisten av-mammojen kanssa.
Mitä enemmän palstaa ja sen kirjoittajia haukutaan, sitä enemmän ollaan koukussa siihen. Eihän kuollut palsta koskettaisi ketään eikä siitä kenenkään hieveröinen mielenterveys järkkyisi.
Yleensä hyvälle, toisinaan nauran ääneen.
En tosin lue läheskään kaikkia aloituksia, eli ei ole mitään pakkomiellettä avata sellaisia, jotka eivät ole hauskoja eivätkä edes kiinnostavia.
Erittäin pahalle. En tajua miksi kiusaan itseäni näitä lukemalla. Mutta minulla onkin masokistisia taipumuksia. Uskoni ihmisiin (koska on täällä miehiäkin) on kärsinyt kovan kolauksen.
Miksi ihmeessä kukaan muodostaisi mielipiteitä naissukupuolesta tämän palstan perusteella? Käy täällä miehiäkin, mutteivät myönnä sitä (kuten kukaan mies ei myönnä lukevansa Seiskaa, mutta lukevatpa silti).
Tämän lisäksi joku trolli (joka voi olla kuka tahansa, teinijonnesta mummoon, tai sitten 30-vuotias nainen joka esittää 30-vuotiasta naista mutta sanoo provosoidakseen täysin eri asioita kuin oikeasti ajattelee) voi olla vastuussa vaikka 100 eri ärsyttävästä "persoonasta". Jossain yhdessä ketjussa voi olla puolet viesteistä yhdeltä näppäimistöltä kotoisin. Niiden perusteella voi sitten väittää, että ON NE NAISET SITTEN KAMALIA, KATSO NYT, TÄSSÄKIN KETJUSSA 80% VASTAAJISTA ON SITÄ MIELTÄ, ETTÄ MIEHET JOILLA ON PIENI PENIS TULISI KAIKKI TELOITTAA. Tsiisus.
Pahalle tuulelle. Ei voi kuin ihmetellä ihmislajin pahuutta ja idioottimaisuutta. Tämä kysymys herätti mut siihen, että lähden palstalta.
Voihan sitä tietysti ajatella niinkin, että tällaisten keskustelupalstojen tarkoitus on manipuloida meidät sellaiseen mielialaan, ettei toisiin ihmisiin voi luottaa. Tavallisilla ihmisillä on ihan liikaa voimaa silloin, kun he osaavat verkostoitua.
En halua enää koskaan olla missään tekemisissä naisten kanssa.