Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan mennyt pesemättömin hampain nukkumaan?

Vierailija
20.09.2014 |

Mun tulee välillä mentyä, kun tulee valvottua niin myöhään eikä sitä sitten jaksa enää raahautua hampaidenpesuun. Oon kuitenkin sitten napannut jonkun ksylitolipastillin vaikka tiedä hyvin, ettei se aja samaa asiaa. Mutta parempi purkkakin kun ei mitään. :-P

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakin kertaa. Se ei kuitenkaan ole tapa. 

Vierailija
2/10 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ilta. Pesen hampaani aamuisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ilta. Pesen hampaat aika harvoin.

Vierailija
4/10 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli myös nuorena sellainen tapa että pesin vasta aamulla, en tiedä miksi.

Vierailija
5/10 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus, mutta en usein (ehkä 3 kertaa vuodessa). Yksi ystäväni pesee hampaansa vain aamuisin. Hän on miltei neljäkymmentä, ja reikiä on hänellä koko elämän aikana ollut nolla. Minulla, joka pesen, puunaan ja lankaankin, on ollut reilusti yli 10 reikää. Tasan ei käy onnenlahjat.

Vierailija
6/10 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:07"]

Joskus, mutta en usein (ehkä 3 kertaa vuodessa). Yksi ystäväni pesee hampaansa vain aamuisin. Hän on miltei neljäkymmentä, ja reikiä on hänellä koko elämän aikana ollut nolla. Minulla, joka pesen, puunaan ja lankaankin, on ollut reilusti yli 10 reikää. Tasan ei käy onnenlahjat.

[/quote]

Sama täällä. Mies pesee useimmiten vain aamuisin, ei reikiä. Minä jynssään ja puunaan aamuailtaa ja lankaan aina - reikiä miljoona.

Vierailija
7/10 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee välillä vikko etten pese. Ei ole yhtään reikää mutta täytyy parantaa tapa. Ien tulehdusvaanii. Lasten takia repsahti. Nukahdan aina....

Vierailija
8/10 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tänään. Pari kertaa vuodessa ehkä.

Vierailija
9/10 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein joka ilta. Tulee vaan jotenkin aina unohdettua ja sitten ei enää jaksa, kun menee nukkumaan. Pesen kylläkin joka aamu. 

Vierailija
10/10 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi harvoin. Yleensä en pysty menemään nukkumaan jos en ole hampaita pessyt, inhottava tunne. Pari kertaa unohtunut kun baarista tullut ja suoraan sänkyyn mennyt. (yleensä humalassakin muistan ne silti pestä) Mutta selvinpäin en ole jättänyt hampaita pesemättä vaikka olisin kuinka väsynyt, pakko mennä hamput pesee ennen kuin nukkumaan menee.

Ja aamuisin sama, hampiden pesu on ensimmäinen asia minkä teen herättyäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän