Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toihin vai kotiin? Auttakaa!

Vierailija
30.08.2006 |

Olen kolmen lapsen yksinhuoltaja. Nuorin lapseni on reilu vuoden vanha. Minulla on ammattikorkeakoulututkinto. Rahat on tiukoilla kuten voitte arvata. Nyt olen löytänyt unelmieni työpaikan, joka on haettavana. En kuitenkaan haluaisi mennä vielä töihin, vaan olla kotona pienen kanssa. Mitä minun kuuluu tehdä? Haenko työpaikkaa joka tarkoittaisi paljon rahaa mutta kolmivuorotyötä-lapset päiväkodissa? Vai jatkaako kotona vielä vuoden kituuttaen?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kituuta. rahalla saa monenlaisia asioita, muttei takaisin aikaa jonka on jättänyt antamatta lapsilleen. itse olen kotiäitinä ja olen päättänyt sinnitellä vaikka rahat menis kuinka vähiin. sittenpä laitetaan mielikuvitus liikkeelle ja keksitään keinoja selviytyä! :)

Vierailija
2/3 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin jos sattuisit pääsemään, niin voithan hakea uudestaan jonkin ajan kuluttua hoitovapaata! Sitä voi hake kaksi kertaa! Hae ihmeessä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko, että kukaan katuu lasten kanssa kotona vietettyjä vuosia. Aika moni sen sijaan katuu sitä, että meni töihin lasten ollessa pieniä.

Sitäpaitsi yksinhuoltajuus ja kolmivuorotyö ei kuulosta kovin järkevältä vaihtoehdolta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi