Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Karppaajat huom!

Vierailija
30.08.2006 |

Aiotteko olla karppaajia lopun elämääne ja olla syömättä niitä asioita, jotka ovat ns. kielletyjä tässä ruokavaliossa?

Pysyvä painon pudotus vaatii pysyviä elämäntapa muutoksia.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon tän viikon koittanut olla alakarppaaja.. ja muuten onnistuneesti, painoa ehkä hieman pudottanut, mutta päätä särkee ja sydän hakkaa välillä ihan tosi lujaa. Oon pääsääntöisesti kasvissyöjä joka sallii tällä hetkellä muna/maito ja kanatuotteetkin. Onko alakarppaus terveellistä? Nostaakohan se kolesteroolia tai verenpainetta. Itsellä synnynnäinen sydänvika.

Vierailija
2/20 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohimenevä ilmiö, samaa oli mulla (rytmihäiriöitä).

Mutta jos sulla pahakin sydänvika, neuvottele ensin lääkärisi kanssa.

Verenpainetta ja kolesterolia yms. tämä kyllä alentaa.

Ehkä liikaakin koska kärsin matalasta vp:sta ja jopa yöllä sängyssä maatessa huippaa toisinaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilusti vaan ruokaa lautasella tai pari palaa tummaa suklaata tekee jo ihmeitä.

Vierailija
4/20 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

entä light mehuja/limppareita?

Vierailija
5/20 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vaan juon mieluummin vettä tai sitruunavettä janoon. Alkoholeista kuivassa valkoviinissä, punaviinissä ja light-siidereissä on ainakin vähän hiilareita.

Vierailija
6/20 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppaukseen kuuluis kyllä, ettei synteettisiä yms mössöjä elimistöön enää tungettais. eli ei laittia tai aspartaamia jne

Vierailija
7/20 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karpinelämää onkin jo takana yli 2 vuotta. (Tyyli lähinnä Atkins)

Miksi ihmeessä haluaisin palata vanhaan elämääni, joka 13 kg:n ylipainon lisäksi sisälsi atooppista ihoa, pahoja allergiaoireita, ainaista väsymystä ja päänsärkyjä?

Tässä muutama syy, minkä tähden en enää koskaan käytä viljatuotteita taikka sokeria missään muodossa. Karppauksen myötä olen oppinut niin paljon elimistöstäni sekä ruoka-aineiden ravintosisällöistä, että ymmärrän todella hyvin miksi tämä sopii mulle.

E-koodit yms. keinotekoinen ei myöskään sisälly enää ruokavaliooni.

Ja kyllä - karppaus on nimenomaan elämäntapa, ei laihdutuskuuri.

Vierailija
8/20 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
9/20 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta käsittäkseni karpit nimenomaan vannovat elämäntapamuutokseen. Eli syödään karpisti loppuelämä. Itse olen ehkä jossain määrin hyväkarppi.

Vierailija
10/20 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä satunnaisesti tulen syömään perunaa tms. ellei muuta ole tarjolla. Mutta kyllä tämä olo on aivan mahtava, eikä todentotta tee mieli syödä sitä moskaa enää.....

Aivan ihanaa! Uusi ennätys tänä aamuna vaakassa, ihq!

Vielä tosin on piiiiiitkä matka, mutta helppoa ja ihanaa tämä on.

Joka päivä saa herkutella suklaalla, kermavaahdolla ja pähkinöillä.

Vierailija
11/20 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaakohan tuommoisia olla edes olemassa? Kaikkea kohtuudella.

Vierailija
12/20 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mahtaakohan tuommoisia olla edes olemassa? Kaikkea kohtuudella.

Vierailija
13/20 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvotus on tiessään ja olo on hyvä.

Vierailija
14/20 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmetyttää näissä kaikissa ihmeellisisä ruokavalioissa tuo ehdottomuus. kaikkea saa syödä, mutta kohtuudella on mielestäni paras ohjenuora ikinä. kehoa tulisi kohdella kunnioittaen, ei ahmien kaikkea paskaa mitä kaapista löytyy. En jaksa uskoa että kermaavaahtokaan sieltä terveellisimmästä päästä on. Olkoon kuinka karppia hyvänsä. uskon kyllä että hyväkarppi ruokavalio on avain terveyteen. lisäaineiden välttäminen on myös tärkeää.

Vierailija
15/20 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään syödä enää sokeria, jauhoja eikä juurikaan perunaa saati juoda sokerilimuja ja mehuja.

Ei auttanut edes kohtuus, kun tuli lääkäri, joka sanoi et nyt loppuu kokonann sokerin syönti..

Vierailija
16/20 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko myöskään ehdottomuuteen.

Vierailija
17/20 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ihmetyttää näissä kaikissa ihmeellisisä ruokavalioissa tuo ehdottomuus. kaikkea saa syödä, mutta kohtuudella on mielestäni paras ohjenuora ikinä. kehoa tulisi kohdella kunnioittaen, ei ahmien kaikkea paskaa mitä kaapista löytyy. En jaksa uskoa että kermaavaahtokaan sieltä terveellisimmästä päästä on. Olkoon kuinka karppia hyvänsä. uskon kyllä että hyväkarppi ruokavalio on avain terveyteen. lisäaineiden välttäminen on myös tärkeää.

Heti kun kerrot mikä vika on kerman latkimisessa, uskon sua!

Vierailija
18/20 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voi paremmin täysin ilman tiettyjä tuotteita, kuin syömällä niitä kohtuudella, niin kannattaako niitä sitten väkisin itseensä tunkea?

Vierailija
19/20 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräs saksalainen lääkäri oli sitä mieltä että laktoosi-intoleranssista voi toipua, totuttamalla vatsan laktoosiin ensin pienillä määrillä ja sitten isommilla.

Vierailija
20/20 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

eräs saksalainen lääkäri oli sitä mieltä että laktoosi-intoleranssista voi toipua, totuttamalla vatsan laktoosiin ensin pienillä määrillä ja sitten isommilla.