Tää ovulaatiopanetus on ihan kauheaa (ihanaa)!
Yritetään miehen kanssa lasta ja voi elämä tätä luonnollista kuukautiskiertoa. Olen koko kierron ajan halukas, mutta ovulaation aikaan nää seksihimot menee jo ihan epänormaaleiksi. Seksi on mielessä koko ajan, kesken työpäivän pitää käydä veskissä masturboimassa ja nyt kun on viikonloppu, olen koko päivän vaan lukenut netistä eroottisia tarinoita ja runkkaillut. Välillä tuntuu, että miestäkin vähän säikäyttää, kun olen niin suorasukainen "nyt tänne ja panet mua".
Onko muilla ollut samanlaista? Melkein harmittaa, että sit kun tulen raskaaksi niin loppuu tämä himotus... Pillereitä en ainakaan enää syö, siirrytään lapsen jälkeen johonkin muuhun ehkäisyyn. Miten te muut kestätte ovulaation aikaisen tauottoman halun?
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 16:23"]Olen parisuhteessa, mutta ovulaation aikaan fantasioin aina muista miehistä. Kuvittelen panevani työkaveria duunissa, tai haaveilen, että päätyisin joskus bileisiin, jossa on pullonpyöritystä tai että jotenkin vain päätyisin pussailemaan tai panemaan jotain kuvitteellista miestä. Tämä on häiritsevää, koska tosielämässä en ole kiinnostunut muista enkä koskaan pettäisi miestäni. Miksi hormonit sitten saavat minut haaveilemaan muista?
[/quote]
Koska olet tyhmä ämmä.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 16:23"]
Olen parisuhteessa, mutta ovulaation aikaan fantasioin aina muista miehistä. Kuvittelen panevani työkaveria duunissa, tai haaveilen, että päätyisin joskus bileisiin, jossa on pullonpyöritystä tai että jotenkin vain päätyisin pussailemaan tai panemaan jotain kuvitteellista miestä. Tämä on häiritsevää, koska tosielämässä en ole kiinnostunut muista enkä koskaan pettäisi miestäni. Miksi hormonit sitten saavat minut haaveilemaan muista?
[/quote]
Ovulaation aikaan naiset valitsevat yleensä miehekkäämmän tai rentumman kumppanin kuin muulloin, kunnon siitosoriin, jonka korkea testosteronitaso varmistaa elinkelpoiset siittiöt. Muina aikoina nainen valitsee mieluummin luotettavamman elättäjän, joka ei paneskele ympäriinsä. Eli hormonisi yrittävät saadat sinut kiinnostumaan muista miehistä, mutta kiinnostus lakkaa, kun oviskin on ohi.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 16:26"]
Koska olet tyhmä ämmä.
[/quote]
No mutta wau, olipa tarkkanäköinen ja perusteellinen analyysi!
Mulla on muuten aika huonot seksihalut mutta ovulaation aikana asia on aivan toinen:) Meidän lapsiluku on täynnä. Ehkäisynä nykyään kondomi.
älä sano miehelle noin suoraan että tule tänne ja pane mua... pyydä sänkyyn ja alkakaa sanattomasti harrastaa esileikkejä... paljon kiihottavampaa
t. mies
yhtä typerän suorasukaista kuin jos mies joskus menee liian suoraan asiaan... esileikit on ne kiihoittavimmat. muista ettei toinen ole niin valmis kuin sinä
Mies on ulkomailla töissä, luovuin juuri horm. ehkäisystä sivuvaikutusten takia joten saan kärvistellä ovulaatiot ihan yksinäni. Viimeksi näin oviksen aikoihin unta entisen työkaverin PERSEESTÄ! Siis se jotenkin pyllisteli ja oli lihonut kauheesti ym. Tulis ukko äkkiä kotiin :P
Olen parisuhteessa, mutta ovulaation aikaan fantasioin aina muista miehistä. Kuvittelen panevani työkaveria duunissa, tai haaveilen, että päätyisin joskus bileisiin, jossa on pullonpyöritystä tai että jotenkin vain päätyisin pussailemaan tai panemaan jotain kuvitteellista miestä. Tämä on häiritsevää, koska tosielämässä en ole kiinnostunut muista enkä koskaan pettäisi miestäni. Miksi hormonit sitten saavat minut haaveilemaan muista?