Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ero raskaus aikana

Vierailija
20.09.2014 |

Rakastuin keväällä mieheen ja joko en sokeaa rakkauttani huomannut millainen hän on tai sitten hän on muuttunut nyt aivan eri ihmiseksi. Yulin nopeasti raskaaksi ja olimme molemmst todella todella iloisia ja onnellisia asiasta. Nyt elämästäni on tullut kuitenkin helvettiä. En usko että kaikki johtuu raskaushormoneista tai että kuvittelen tai ylireagoin. Kyse ei ole mistään pettämis jutuista ja sellaista en edes usko. Mutta hän on käsittämättömän itsekäs. Hän saattaa jättää tulematta kotiin yöksi ilmoittamatta. Käsittämättä sitä että valvon koko yön huolissani kun hän lupasi olla kotona. Aluksi hän sai alistettua minut kaikella ja heti kun aloin sanomaan vastaan ja.pitämään puoliani riitoja on joka päivä. Ja aina kun riitelemme hän haukkuu minut niin rumasti ettei mitään järkeä ja uhkaa.väkivallalla. välillä myös on väkivaltainen mutta raskauteni estää varmasti tosi paljon. Sillä en usko että hän lasta haluaa.missään nimessä vahingoittaa. Hön voi lisäksi uhkailla mua veitsellä, sylkeä päin naamaa.. tehdä asioita mitkä on musta ihan käsittämättömiä. Hön lupailee lupailee kaikkea mutta ikinä ei mikään pidä paikkaansa. Olen aivan loppu. Miten hän kunnioittaa.mua niin vähän vaikka.väittää aina.muuta. kaikki muut asiat on tärkeämpiä. Tärkeämpiä kun oma perhe ja oma lapsi! Miyä tässä on tapahtunu! Miten se.ymmärtäis.. ja jos ei tästä voida jatkaa niin mitä sitten tapahtuu. Millaset oikeudet mulla on. Saanko yksinhuoltajuuden? Ja lspsen asumaan luokseni? Tämä mun mies.ei käy tällä hetkellä edes töissä ja rikosrekisteri, ei vielä mitää vankilatuomioita mutta eiköhän ne tolls.menolla ole.edessä

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen oikesti tosi kiltti ja hyväsydäminen ja iloinen ihminen mut siitä ei oo enään mitään tietoa. Oon 16vk raskaana ja toivon että saisin oman itseni takaisin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi