Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juttelevatko ventovieraat sinulle? Onko aina ollut niin?

Vierailija
23.08.2021 |

Sano myös, missä päin asut.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itä-suomessa vaikka olen kuulema aina kiukkusen näköinen. En kylläkään ole kiukkuinen.

Vierailija
22/31 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja tietysti ne kaikkein oudoimmat hyypiöt, aina. Tästä on lähipiirissä tullut ihan tavallinen huumorin aihe, että mun kans ei kannata lähteä minnekään, jos ei halua viettää loppuiltaa joku vajaaaälyinen takertuja kintereillä. Tätä tapahtuu siis kaikkialla; harrastuksissa, kaupoissa, bussipysäkeillä, kirjastossa... Normaalit ihmiset tuskin rapussa sanovat päivää, eikä vienti ole deittimarkkinoillakaan mitenkään tavanomaista kiivaampaa, olen niin tylsän ja tavallisen näköinen ja oloinen tyyppi kuin olla osaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ja nuoresta asti on ollut näin. Olen lappilainen, mutta asun keski-suomessa. Kuulemma kiltin näköinen.

Ihmiset myös tuntuvat hakeutuvan fyysisesti epätavallisen lähelle minua. Viereeni on usein tultu istumaan jopa tyhjässä tai lähes tyhjässä bussissa. Kuitenkaan nämä ihmiset eivät välttämättä puhu mitään. Minulle ihan ok, tosin korona-aikana on ollut vähän ahdistavaa, kun tuntuu että kyljessäni kiehnää aina joku.

Olen huomannut, että minulta hakee naiset turvaa. Yleensä tilanne menee niin että joku mies on ahdistellut tai ollut todella tungetteleva niin minun luokseni tullaan ja viereeni istutaan tiiviisti.

Tytöllä on siihen oikeus, tyttö on aina uhri.

Vierailija
24/31 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä itä-suomessa vaikka olen kuulema aina kiukkusen näköinen. En kylläkään ole kiukkuinen.

Kannattaa hieman hymyillä, se pitää loitolla. Murjottaminen on ihan hunajaa niille.

Vierailija
25/31 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Känniset äijät tulee aina juttelemaan ja kertomaan omasta elämästään vaikka olisin ihan selvinpäin.

M40.

Vierailija
26/31 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin on aina juteltu. Olen Pohjois-Suomen pikkukaupungista, joten se johtuu enemmän muista kuin minusta. Uskoakseni täällä on sellainen tapa. Juttelen joskus itsekin tuntemattomille tietyissä tilanteissa.

Vierailija
27/31 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ventovieraat tulevat usein juttelemaan. Minulle on sanottu, että minulla on "ystävällinen ja lämminhenkinen" olemus. Jotkut taas sanoo, että olen tollomagneetti.  En ole juro, vaan peruspositiivinen. Hymy tarttuu.  :)

Vierailija
28/31 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella usein. Esim. Kaupassa asioidessani saan monesti neuvoa asiakkaille, missä mikäkin tavara on tai lukea pientä tekstiä tuotteiden kyljestä.  Ihan kadulla kävellessä joku usein sanoo pienen ystävällisen kommentin ja siitä alkaa jutustelu. Minusta tämä on erittäin mukavaa. Muutenkin ihmiset vaikkapa töissä tai harrastuksissa kertovat minulle huolistaan ja kotiasioistaan. Tykkään kuunnella ja tehdä lisäkysymyksiä. Olisi varmaankin pitänyt lukea itseni psykologiksi tms.  Olen tavallisen näköinen hymyleväinen ihminen Satakunnasta. 

Vierailija
29/31 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin päihtyneet. Ja yhdessä vaiheessa tuntui, että minussa lukee "infopiste" kun ihan sama mihin menin, vaikka sitten lenkille, niin jo oli joku pysäyttämässä ja kysymässä missä on prisma tai miten pääsee juna-asemalle.. Tai paljonko kello on.

vantaa

Vierailija
30/31 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä vain silloin, kun jonkin planeetan transiitti on kovassa aspektissa nousumerkkiini. Varsinkin täysikuu yhtymässä nousumerkkiini toi useita mielenkiintoisia kohtaamisia muutaman päivän sisään. Kun Mars ja Merkurius olivat neliössä samaan pisteeseen, tuntemattomat teinit haistattelivat vastaan tullessaan. :)

Vierailija
31/31 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten, mutta jos olen lapsen kanssa niin hyvin usein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi