Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä ihmeen logiikalla tästä asunnosta saa kolmion

Vierailija
23.08.2021 |

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes parveketta. Ja jossain keskellä ei mitään. Vessanpönttökin näyttäisi olevan jotenkin kummasti vinossa. 

Vierailija
22/28 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläistä nykyrakentaminen nykyään on "tila ihmeitä" ,itse esimerkiksi jouduin vuokraamaan nopeasti jonkun asunnon koskaan työt alkoivat mutta kämppä piti saada, oli 34,5 neliön "kaksio", vessa pieni koppi,oli kaikenlisäksi sellainen suihkukoppi,että just ja just mahtui,lihavempi siskoni ei olis mahtunut, olohuone suht iso,pieni makkari ja avokeittiö,makkarin alla kulki kävelytie josta meni yökaudet monta humalaista ja heräsin usein ääniin,nukuin sit olkkarissa,kunnes seinän taakse muutti turkkilais perhe jotka porasivat lähes joka yö,plus muuta metakkaa,oli viimeinen niitti arkkuun.... Moni yksiökin tuhottu siten että avokeittiö ja olkkari,makuupaikka yhdistettynä....ja vessa sitä suhteen on tilava,niin tilava että nekin neliöt ois voinut käyttää isompaan keittiön tai olohuoneeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on nykyrakentaminen... Mahdollisimman halvalla, mahdollisimman nopeasti. Nyt keksitty ettei enää tarvita väliseiniä vaan laitetaan Jyskin lastulevykaappi jakamaan tilaa.

Tuossa sentään vähän edes yritetty. Nykyään kaikki yksiötkin sellaisia putkiloita, keittiö alkaa eteisestä. Ennen kolmioissa oli neliöitä n.70m2 ja enemmän. Nyt kolmiot ovat 60 neliöisiä koppeja joissa avokeittiö, pieni pätkä tasoa olohuoneen seinämällä.

Yksiöihin ja kaksioihin ei tehdä saunaa eikä usein ole edes taloyhtiössä yleissaunaa. Pesutupia ei ole. Pyörävarastotkin sellaisia kaappeja jonne mahtuu mummojen käyttämättömät antiikkimankelit mutta ei oikeasti pyöräilevien pyöriä.

Jep. Ei parkkitilaa, roskiksia, puistelutelineitä, pyykkinaruja tai kukkaistutuksia. Jätepiste laaja ja luukkuja kymmenittäin mutta tyhjennysvälit liian harvat. Komea on rottainen roskakasa molokkien vieressä.

Vierailija
24/28 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin veikannut tuota vanhaksi taloksi, jossa on isompi huone lohkottu pienempiin huoneisiin. Mutta onkin rakennettu 2017.

Vierailija
25/28 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

58,5 neliötä ja kummallinen pohjaratkaisu, pitäs pistää uusiksi.... Mä olen asunut 52 neliön kaksiossa  ja ei siinä mun mielestäni liikaa tilaa ollut. 

Vierailija
26/28 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeitä nurkkia, rumia kolossaalisia kaappeja. Kuvatkin juostenkustuja. Not very smart.

Vierailija
27/28 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtiöjärjestyksestä selviää kuinka monta huonetta tuossa asunnossa oikeesti on.

Vierailija
28/28 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on ainakin kaappitilaa reilusti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi