Käytiin parilla siiderillä yhdessä pubissa
(minä ja kaksi kaveria), paikka oli melko täynnä ja samaan isoon pöytään tuli jossain vaiheessa neljä kundia, ehkä jotain kymmenen vuotta meitä nuorempia. Juttelivat omiaan ja varmaan vähän siinä samalla kuuntelivat meidän juttuja ja jossain vaiheessa alkoivat heittää meille jotain läppää. Höpöteltiin siinä niiden kanssa ja yks näistä kundeista yritti mua ihan tosissaan. Ja oli muuten aika ihanan näkönen. Hoikka, suht pitkä, ihanat ruskeet silmät ja lyhyt tukka. Ja ihan liian nuori. Mutta hitto se oli imartelevaa, kun tollanen söpö ilmestys pitää kättä tuolin selkänojalla ja muka vahingossa hipaisee selkää. Haluaa näyttää muka näyttää jotain kuvaa kännykästään ja sit se onkin aloittanut viestiä, missä lukee "c u tomorrow?". Kun lähdettiin se huikkas, että mä muistan sut. Nyt tulin just kotiin ja löysin kassini ulkotaskusta lasinalusen, missä on sen numero ja sähköp.osoite. En mä tietenkää sille mitään laita, oon naimisissa, mut ihan hauska alku viikonloppuun :)
Kommentit (26)
Oi ei :) Ihanaa. Kumpa itellekki kävis noin. Ei ole aikoihin kukaan yrittänyt iskeä. Kiitos kertomisesta. Piristi tämän kaiken rutkutuksen ja mäkätyksen joukosta tapahtumasi.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 22:31"]Jos töistä hikisenä tullut lihava kunnon duunari olisi tehnyt saman niin mikä olisi ollut reaktiosi?
[/quote]
Mitä väliä sillä on, kun kyse oli nyt nuoresta hyvännäkösestä? En ymmärrä miten se liittyy mihinkään, jos siihen olis tullu kuvailemasi tyyppi, kun puhe oli jostain aivan muusta.
Täällä mä hymyilen itsekseni ja mietin, että ois sitä voinut jäädä vielä pidempäänkin nauttimaan siitä katseesta ja hymystä. Eiköhän se ollut ihan suomalainen. Ei me mistään kansalaisuuksista puhuttu.
Ap siirtyi kerta heitolla demiltä tänne. Siiderit hih c u tomorrow hih.