Lue keskustelun säännöt.
Onnellisesti naimisissa ja ihastunut työkaveriin
19.09.2014 |
En voi ajatellakaan muuta kuin häntä.
Voisinko kertoa työkaverille tunteeni vai pitäisikö olla hiljaa?
Kohtalotovereita? Mitä teitte?
Kommentit (2)
En ole kertonut. Miksi kertoisin, kun olen onnellisesti naimisissa? Miksi ihmeessä sinäkään kertoisit, jos et kerran hingu eroa onnellisesta liitostasi?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Anna palaa. Kerran sitä vain eletään :)