Suutuinko turhaan?
Oltiin poikaystävän kans melkein vuos yhessä. Erottii kolme viikkoo sitten ja heti seuraavalla viikolla oli mies jo baarissa etsimässä yöseuraa. Seuraavana viikonloppuna sama juttu ja silloin myönsi minulle. Suutuin mutta annoin asian olla, sillä tuloksetta oli reissuilta mennyt kotiin.
Tänään hän on lähdössä kurssikaverinsa, sen jonka viereensä halusi, baareihin, mutta luulen hänen olevan kuski. Silti menetin malttini ja suutuin, vaikka hän väitti ettei ole taka-ajatuksia. Pitäisikö antaa asian vaan olla? Eniten loukkasi kun tunteet minua kohtaan hävisi viikossa
Kommentit (5)
Ööh, te erositte joten mikä oikeus sulla on enää suuttua sun exän tekemisistä? Ja mitä sitten vaikka suuttuisitkin, ketä kiinnostaa? Kyllä oot lapsellinen, tämä avaus on enemmän demi kuin av, jotain tasoo pitää täälläkin edes yrittää ylläpitää ...
Suutuit turhasta. Hänen asiansa tai tunteensa eivät enää kuulu sinulle. Hän jatkaa elämäänsä parhaalla katsomallaan tavalla, eikä ole tilivelvollinen kellekään.
Parasta mitä voit nyt tehdä on jatkaa omaa elämääsi, teet jotain mukavaa ja huolehdit itsestäsi, vaikka aloittamalla jonkin kauan haluamasi harrastuksen, lähtemällä matkalle tms. Anna aikaa tunteillesi, mutta muista, ettei aina tule tuntumaan siltä kuin nyt.
En nyt ymmärrä miten edes tiedät hänen baariretkistä. Soitteletko edelleen hänelle ja hän infoaa sinua? Kun olette kerta eronneet, ei hänen tekemisensä kuulu sinulle. Olet todella lapsellinen ja ripustaudut edelleen exään, vaikka hän yrittää mennä eteenpäin.
JAJAJJAJAJAJAJAJAJA