Miksi käytät valkoisia lyhytvartisia Converseja?
Tai miksi et käytä? Tahdon myös tietää, miksi juuri valkoiset, kun niitä värejä on monia muitakin!
Kommentit (24)
Valkonen on ihana väri ja tykkään matalavartisista. Converse on muotimerkki, ehkä siksi otin sellaisen myös
Converset on laadukkaat ja tykkään lyhyistä että nilkka vähän näkyy:) valkoiset koska ne sopivat kaiken kanssa!
En käytä sen takia, koska ne eivät sovi klassiseen tyyliini ja näyttävät typerältä jalassani.
Valkoisissa näkyy lika nopeasti + joka toisella vastaantulevalla typsyllä on sellaiset.
Olen saanut ilmaiseksi tuliaisena. On myös tumman siniset. Taitaa olla ehtaa Kiina tavaraa. n24v
Mulla on valkoiset korkeavartiset, pinkit korkeavartiset, mustat nahkaiset slim -malliset korkeavartiset, sekä perusmustat, viininpunaiset ja vaaleanturkoosit matalavartiset Converset ja käytän niitä vuorotellen riippuen siitä mitkä sopii vaatteisiin. Ensimmäiset Converset sain synttärilahjaksi 13 vuotiaana kun ne olivat vielä suht uusi juttu Suomessa, eli noin 10 vuotta sitten. Yhteensä mulla on ollut n. 25 paria Converseja vuosien varrella.
Converset tuntuu parhaalta jalassa ja siksi käytän niitä ja lisäksi ne ovat jo niin juurtunut osa mun tyyliä. Turvallinen valinta niinsanotusti :D Siksi käytän Converseja, myös niitä valkoisia :)
Mä en käytä, koska ne likastuisivat mun käytössä enkä taatusti saisi puhtaaksi. Teineillä montaa väriä Skonsseja, itsellä matalat vaaleanpunaiset. Piristävät päivääni.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:31"]Converset on laadukkaat ja tykkään lyhyistä että nilkka vähän näkyy:) valkoiset koska ne sopivat kaiken kanssa!
[/quote]
Siis millä tapaa laadukkaat? :DD
Mä ostin ne siks, ku ne on mun mielestä kivat! Oon alottanu taipaleeni ko. popojen kans varmaa viis vuotta sitten, toki ostanu uudet välis. :)
Mä haluisin ne matalat valkoiset kanssa. On niin klassisen näköiset ja tyylikkäät. Mulla on vaan normaalit mustat pitkävartiset ja tuntuu ettei ne oikein sovi tyyliin. Valkoiset sopisi paremmin.
Ylipainoinen persjalkainen mamma pillifarkut ja converset jalassa, nami nami :/
Miksi käyttäisin kenkiä jotka.pilaavat ryhdin ja aiheuttavat jalka- sekä selkävaivoja?
Mieluummin kipittelen turvakengillä, jotka ovat mun jalkaani juuri täydelliset ja säästyn monelta vaivalta niiden ansiosta.
Ne on huonot jalassa. Kävely on kuin väiski vemmelsäärellä. Ostin yhdet vajaa 10v sitten ja pari krt.vuodessa käytän ja aina on kamalat.
Omissa converseissani on reikiä ja pohja melkein haljennut. Eipä nuo montaa vuotta ehjinä kestäneet. En tajua, mikä niistä tekee laadukkaan näköiset. Sekö, kun teinit yhdistää ne kalliiseen käsilaukkuun? Ja miksi ihmeessä nuorilla on nykyään pakkasaamuina lyhytvartiset converset + nilkkapituiset farkut?
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:39"]
Omissa converseissani on reikiä ja pohja melkein haljennut. Eipä nuo montaa vuotta ehjinä kestäneet. En tajua, mikä niistä tekee laadukkaan näköiset. Sekö, kun teinit yhdistää ne kalliiseen käsilaukkuun? Ja miksi ihmeessä nuorilla on nykyään pakkasaamuina lyhytvartiset converset + nilkkapituiset farkut?
[/quote]
On Converset kyllä satakertaa kestävämmät kuin Cittarista tai Andiamosta tai mistä vaan saatavat vastaavannäköiset kangaskengät. Joskus erehdyin ostamaan muut kangaskengät kuin Converset ja ne kestivät yhden kesän, kun taas vanhimmat hyväkuntoiset (kovassa käytössä olleet) Converseni ovat kestäneet jo 3 vuotta.
Mutta miksi juuri valkoisista on tullut kaikkien lemppariconverset? Miksei mustista tai vaikka punaisista? Ei ne valkoiset sovi kaikkiin vaatteisiin yhtään sen paremmin kuin mustatkaan. Valkoiset likaantuvat myös todella helposti. Converset ovat myös edelleen massakengät, joissa ei ole mitään tyylikästä. Tyylikkyyttä ei määritellä merkillä ja vaikka määriteltäisiinkin, ei converse ole mikään laatumerkki, jolla kehtaisi leuhkia.
Ne on klassikot, pidän vain joskus. Valkoiset meni likaiseksi joten ostin mustat.
Valkoinen on nyt muodissa, oisko siksii. Ja turvallinen valinta. Punaiset kamalat ja mustasta tulee mieleen teinien kulahtaneet converset. Käytin tosin omia valkoisia joskus kun olin 18, itselläni täysvalkoiset ilman kauheita punasinisiä raitoja. Mustatkin oli joskus. Samantyyliset fred perryt nahkaisina tai kankaisina paljon sirommat ja kauniimmat ilman sitä kumia siinä etuosassa. Niitä käyttäisin nykyään mieluummun. Sellaisetkin omistan yhdet. Hinta sama kun converseilla.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:34"]
Mulla on valkoiset korkeavartiset, pinkit korkeavartiset, mustat nahkaiset slim -malliset korkeavartiset, sekä perusmustat, viininpunaiset ja vaaleanturkoosit matalavartiset Converset ja käytän niitä vuorotellen riippuen siitä mitkä sopii vaatteisiin. Ensimmäiset Converset sain synttärilahjaksi 13 vuotiaana kun ne olivat vielä suht uusi juttu Suomessa, eli noin 10 vuotta sitten. Yhteensä mulla on ollut n. 25 paria Converseja vuosien varrella.
Converset tuntuu parhaalta jalassa ja siksi käytän niitä ja lisäksi ne ovat jo niin juurtunut osa mun tyyliä. Turvallinen valinta niinsanotusti :D Siksi käytän Converseja, myös niitä valkoisia :)
[/quote]
Kelle Converset olivat uusi juttu 10 vuotta sitten? Jopa meidän maalaisyläasteella näkyi niitä 90-luvun alussa....
http://fi.zoovillage.com/images/pi/10067894/10067894_d1.jpg
Täsdä fred perryn nahkaiset valkoiset tennarit jotka muistuttavat converseja. Sopivat paremmin aikuiselle. Aivan ihanat, rakastan.
haluun kuuluu joukkoon