Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi käytät valkoisia lyhytvartisia Converseja?

Vierailija
19.09.2014 |

Tai miksi et käytä? Tahdon myös tietää, miksi juuri valkoiset, kun niitä värejä on monia muitakin!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluun kuuluu joukkoon

Vierailija
2/24 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkonen on ihana väri ja tykkään matalavartisista. Converse on muotimerkki, ehkä siksi otin sellaisen myös

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Converset on laadukkaat ja tykkään lyhyistä että nilkka vähän näkyy:) valkoiset koska ne sopivat kaiken kanssa!

Vierailija
4/24 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä sen takia, koska ne eivät sovi klassiseen tyyliini ja näyttävät typerältä jalassani.

Vierailija
5/24 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoisissa näkyy lika nopeasti + joka toisella vastaantulevalla typsyllä on sellaiset.

Vierailija
6/24 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut ilmaiseksi tuliaisena. On myös tumman siniset. Taitaa olla ehtaa Kiina tavaraa. n24v

Vierailija
7/24 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on valkoiset korkeavartiset, pinkit korkeavartiset, mustat nahkaiset slim -malliset korkeavartiset, sekä perusmustat, viininpunaiset ja vaaleanturkoosit matalavartiset Converset ja käytän niitä vuorotellen riippuen siitä mitkä sopii vaatteisiin. Ensimmäiset Converset sain synttärilahjaksi 13 vuotiaana kun ne olivat vielä suht uusi juttu Suomessa, eli noin 10 vuotta sitten. Yhteensä mulla on ollut n. 25 paria Converseja vuosien varrella.

Converset tuntuu parhaalta jalassa ja siksi käytän niitä ja lisäksi ne ovat jo niin juurtunut osa mun tyyliä. Turvallinen valinta niinsanotusti :D Siksi käytän Converseja, myös niitä valkoisia :)

Vierailija
8/24 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käytä, koska ne likastuisivat mun käytössä enkä taatusti saisi puhtaaksi. Teineillä montaa väriä Skonsseja, itsellä matalat vaaleanpunaiset. Piristävät päivääni.

Vierailija
9/24 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:31"]Converset on laadukkaat ja tykkään lyhyistä että nilkka vähän näkyy:) valkoiset koska ne sopivat kaiken kanssa!
[/quote]

Siis millä tapaa laadukkaat? :DD

Mä ostin ne siks, ku ne on mun mielestä kivat! Oon alottanu taipaleeni ko. popojen kans varmaa viis vuotta sitten, toki ostanu uudet välis. :)

Vierailija
10/24 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluisin ne matalat valkoiset kanssa. On niin klassisen näköiset ja tyylikkäät. Mulla on vaan normaalit mustat pitkävartiset ja tuntuu ettei ne oikein sovi tyyliin. Valkoiset sopisi paremmin.

Vierailija
11/24 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoinen persjalkainen mamma pillifarkut ja converset jalassa, nami nami :/

Vierailija
12/24 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käyttäisin kenkiä jotka.pilaavat ryhdin ja aiheuttavat jalka- sekä selkävaivoja?
Mieluummin kipittelen turvakengillä, jotka ovat mun jalkaani juuri täydelliset ja säästyn monelta vaivalta niiden ansiosta.

Vierailija
13/24 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on huonot jalassa. Kävely on kuin väiski vemmelsäärellä. Ostin yhdet vajaa 10v sitten ja pari krt.vuodessa käytän ja aina on kamalat.

Vierailija
14/24 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omissa converseissani on reikiä ja pohja melkein haljennut. Eipä nuo montaa vuotta ehjinä kestäneet. En tajua, mikä niistä tekee laadukkaan näköiset. Sekö, kun teinit yhdistää ne kalliiseen käsilaukkuun? Ja miksi ihmeessä nuorilla on nykyään pakkasaamuina lyhytvartiset converset + nilkkapituiset farkut?

Vierailija
15/24 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:39"]

Omissa converseissani on reikiä ja pohja melkein haljennut. Eipä nuo montaa vuotta ehjinä kestäneet. En tajua, mikä niistä tekee laadukkaan näköiset. Sekö, kun teinit yhdistää ne kalliiseen käsilaukkuun? Ja miksi ihmeessä nuorilla on nykyään pakkasaamuina lyhytvartiset converset + nilkkapituiset farkut?

[/quote]

On Converset kyllä satakertaa kestävämmät kuin Cittarista tai Andiamosta tai mistä vaan saatavat vastaavannäköiset kangaskengät. Joskus erehdyin ostamaan muut kangaskengät kuin Converset ja ne kestivät yhden kesän, kun taas vanhimmat hyväkuntoiset (kovassa käytössä olleet) Converseni ovat kestäneet jo 3 vuotta.

Vierailija
16/24 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi juuri valkoisista on tullut kaikkien lemppariconverset? Miksei mustista tai vaikka punaisista? Ei ne valkoiset sovi kaikkiin vaatteisiin yhtään sen paremmin kuin mustatkaan. Valkoiset likaantuvat myös todella helposti. Converset ovat myös edelleen massakengät, joissa ei ole mitään tyylikästä. Tyylikkyyttä ei määritellä merkillä ja vaikka määriteltäisiinkin, ei converse ole mikään laatumerkki, jolla kehtaisi leuhkia.

Vierailija
17/24 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on klassikot, pidän vain joskus. Valkoiset meni likaiseksi joten ostin mustat.

Vierailija
18/24 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen on nyt muodissa, oisko siksii. Ja turvallinen valinta. Punaiset kamalat ja mustasta tulee mieleen teinien kulahtaneet converset. Käytin tosin omia valkoisia joskus kun olin 18, itselläni täysvalkoiset ilman kauheita punasinisiä raitoja. Mustatkin oli joskus. Samantyyliset fred perryt nahkaisina tai kankaisina paljon sirommat ja kauniimmat ilman sitä kumia siinä etuosassa. Niitä käyttäisin nykyään mieluummun. Sellaisetkin omistan yhdet. Hinta sama kun converseilla. 

Vierailija
19/24 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 15:34"]

Mulla on valkoiset korkeavartiset, pinkit korkeavartiset, mustat nahkaiset slim -malliset korkeavartiset, sekä perusmustat, viininpunaiset ja vaaleanturkoosit matalavartiset Converset ja käytän niitä vuorotellen riippuen siitä mitkä sopii vaatteisiin. Ensimmäiset Converset sain synttärilahjaksi 13 vuotiaana kun ne olivat vielä suht uusi juttu Suomessa, eli noin 10 vuotta sitten. Yhteensä mulla on ollut n. 25 paria Converseja vuosien varrella.

Converset tuntuu parhaalta jalassa ja siksi käytän niitä ja lisäksi ne ovat jo niin juurtunut osa mun tyyliä. Turvallinen valinta niinsanotusti :D Siksi käytän Converseja, myös niitä valkoisia :)

[/quote]

Kelle Converset olivat uusi juttu 10 vuotta sitten? Jopa meidän maalaisyläasteella näkyi niitä 90-luvun alussa....

Vierailija
20/24 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://fi.zoovillage.com/images/pi/10067894/10067894_d1.jpg

Täsdä fred perryn nahkaiset valkoiset tennarit jotka muistuttavat converseja. Sopivat paremmin aikuiselle. Aivan ihanat, rakastan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä