Vatsanahka + 3s raskaus. Ihon kiristys jälkikäteen?
Mieheni toivoisi kanssani lasta, minulla on edellisestä liitosta kaksi lasta "valmiina".
Ongelmana on, että omistan ihon ihanaisen joka ei palaudu kunnolla.. eli olen muutoin normaalivartaloinen, mutta vatsan iho on löysää ja arpista.
Asetin ehdoksi mahdolliselle vauvaprojektille jotta saan nahan kiristyksen sitten jälkeenpäin..
En koe asiaa mitenkään turhamaisena, vaan lähinnä haluan olla edes jotenkuten sellainen millaisena olen tottunut itseni näkemään. Tarkoitan, että jos massuni näyttäisi vaikka samalta kuin nyt, sitten kirrauksen jälkeen, olisin tyytyväinen. Onko muita keille on tehty tällainen leikkaus?
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 13:17"]
Kyllä tässä lapseton ihminen tuntee itsensä katkeraksi kun kaikenmaailman tyhjäpäisyyksiä lukee, missä kerrotaan että lapsia on saatu mutta mielen toiminta on ihan perseellään. Onneksi ei tule hengattua känniläisenä nakkikiskan jonossa ja kuultua siinä tilassa tällasia - vois meinaan hallitsemattomaksi toiminnaksi muuntua omat surut.
[/quote]
No sinäpä se lapsettomana, asiaa kokemattomana, olet paras tähän ketjuun kommentoimaan.
Ei ole kokemusta, mutta tiedän läheistä seuranneena, kuinka paljon harmitusta tuollainen nahka tekee. En ehkä siltikään olisi kiristyksen kannalla, koska leikkauksessa on aina riskinsä. Tosi leikkaahan ne ihmiset muutakin hyvin turhaa, kuten silikonit.
Jos se sinut tekee onnelliseksi, niin leikkaa. Mitä miehesi tuohon sanoo?
Minä voisin kanssa nipsaista alapäätäni vähän, kun eppari repesi, eikä sitä aikoinaan korjattu. Silmäluomeakin voisin ottaa hiukan. Ja pari kosmeettista luomea pois. Mutta en tiedä viitsiikö lähteä sille tielle. Ei minusta täydellistä sais kuitenkaan.
Googlaile kuvia (englanniksi löytyy abdominoplasty). Ei siitä enää nuoren naisen kimmoisaa ihoa tule. Löllön saa pois ja ihon kiristettyä, mutta raskausarvet vain venyvät "auki". Monien mielestä se on parempi kuin venynyt, roikkuva nahka, mutta älä pety tulokseen.
En ymmärrä: Olisit tyytyväinen, jos mahasi näyttäisi kiristyksen jälkeen samalta kuin nyt? Miksi se ei palautuisi ilman kiristystä samanlaiseksi, jos kerta on aiempienkin raskauksien jälkeen palautunut?
10 jatkaa vielä: Vilkaisin Googlen kuvahaun tuloksia :o) Iso osa oli amerikkalaisten ja brasilialaisten kauneuskirurgien mainoskuvia ja aika raskaalla kädellä Photoshopattu. Klikkaa aina kuvaa ja katso se asiayhteydessä. Niihin mainoskuviin kannattaa suhtautua samalla vakavuudella kuin OstosTV:n laihdutustuotteisiin... Löytyy sieltä lääketieteellisiäkin kuvia.
Kyllä tässä lapseton ihminen tuntee itsensä katkeraksi kun kaikenmaailman tyhjäpäisyyksiä lukee, missä kerrotaan että lapsia on saatu mutta mielen toiminta on ihan perseellään. Onneksi ei tule hengattua känniläisenä nakkikiskan jonossa ja kuultua siinä tilassa tällasia - vois meinaan hallitsemattomaksi toiminnaksi muuntua omat surut.
Vielä lisäys. 'lapsiprojekti'? Projekti? Ei vittusaatana.
Ei ole kokemuksia, mutta haaveilen toimenpiteestä. Vatsa navan alta täysin löysää ja tunnotonta löllöä. Eikä se tee mua yhtään sen huonommaksi ihmiseksi, että haluan toimenpiteeseen vatsani takia. Uskon, että jokainen meistä haluaa vaatteiden istuvan nätisti päällä.
3s? kuinka joku voi olla niin tampio, ettei osaa järjestyslukujen merkitsemistä?
en enää yhtään ihmettele tän vatsanahan omistajan halua veitsen alle.
ohhoh, näitä on aina ihana selata. Kuranheittäjä väijyy joka nurkan takana :D