Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisiköhän seksi kokonaan unohtaa vauvavuodeksi?

Vierailija
19.09.2014 |

Joka kerta, kun olen saanut miehen suostumaan hommiin, vauva herää ja pakko jättää kesken, ainakin mun saamisen osalta.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se homma niin, että lapsi rauhallisesti mutta napakasti takaisin nukkumaan, ja homma jatkuu. Turha siinä on hermostua. Pienet lisälämmittelyt voivat olla tarpeen. Kai mieskin voi välillä käydä nukuttamassa?

Läheisyys, toisen koskettelu tms on ainakin meillä tärkeää, vaikkei enää olekaan pienia lapsia. Aikaa ja jaksamista seksille on välistä vaikeaa löytää, kun työ ja kotona notkuva teini jne jne jne vie kaiken ajan ja energian. Sitten puhutaan tuhmia, lähetellään tekstareita, etsitään netistä mehukasta katsottavaa ym.

Vierailija
42/52 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdistaa se että seksiä pitäisi olla... Saa vain kiukkuiseksi eikä tee senkään vertaa mieli. Kyllä meillä ennen oli, mutta vauvan jälkeen tasan kerran. Enemmän minun vika, en tykkää itsestäni, olen nykyään tyylitön, meikitön kotiäiti puklua vaatteillaan. Ja sitten vielä pitäisi tuntea itsensä haluttavaksi ja haluat.... Ei vaan nappaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 haluat = haluta

Vierailija
44/52 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluttomuusasia on keskusteltu moneen kertaan, eikä mies ole enää mielestään haluton, vaikka onkin vähemmän halukas. Ja onhan sekin aloitteita tehnyt ja lähes joka kerta lähtenyt mukaan mun aloitteeseen.

Mutta minkä voin sille, ettei miestä kiinnosta jatkaa keskeytyksen jälkeen, kun on jo saanut ja vauva on tottunut nukahtamaan uudestaan vain tissille.
Ap

Vierailija
45/52 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitakaa homma niin, että mie laukaisee sut ensin. Ja jos keskeytys tulee, niin ehkä miehellä on intoa jatkaa, kun ei ole itse lauennut vielä.

Vierailija
46/52 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 13:50"]Hoitakaa homma niin, että mie laukaisee sut ensin. Ja jos keskeytys tulee, niin ehkä miehellä on intoa jatkaa, kun ei ole itse lauennut vielä.
[/quote] näinhän se menisi, jos mies olisikin halukkaampi. Mutta jos kuvio on se, että mun pitää innostaa mies hommiin, tietysti ensisijaista on miehen nautinto. Parempi sekin kuin olla kokonaan ilman, mutta kyllä pidemmän päälle tämäkin risoo. Ap

Vierailija
47/52 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin miehen nautinto on ensisijaista? Pakko laukaista,kun on ladattu? Onhan ne paikat joskus arat tai puutuneet ihan hormonaalisista syistä,mutta molemmilla pitäisi olla yhtä paljon saamista.

Vierailija
48/52 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 14:01"]Miten niin miehen nautinto on ensisijaista? Pakko laukaista,kun on ladattu? Onhan ne paikat joskus arat tai puutuneet ihan hormonaalisista syistä,mutta molemmilla pitäisi olla yhtä paljon saamista.
[/quote] No kun ei ole. Miten arat/puutuneet paikat liittyvät tähän? Ap

Vierailija
49/52 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun siis näin se nyt on mennyt siitä asti, kun aloin aloitteellisuueella puuttua miehen haluttomuuteen. Enkä vielä kehtaa alkaa valittaa, kun ei se niinkään ole, ettei mies yhdelläkään kerralla olisi muakin huomioinut....ap

Vierailija
50/52 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pp

Vierailija
51/52 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
52/52 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vauva 5 kk ja seksissä jo melkein vuoden tauko. Meillä myös mies haluton. No, nykyään ei tee enää itsekään mieli ja koko touhu vaikuttaa ihan hölmöltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi