Oi voi. Tuttava palasi juuri lomalta ulkomailta! Soitti tulevansa piipahtamaan
Sanoi puhelimessa, että on juuri kotiutunut. Sanoin, että sä oot varmaa reissusta väsynyt. Siihen tokaisi, että ei en ollenkaan minä voisin kohta tulla käymään siellä. Asun vastapäisessä talossa! Hänellä oli tuliaisia.
Sanoin, että ei nyt tarvitse ainakaan tänään tulla. Lopulta sanoi, että olen pian siellä ja löi luurin korvaan.
En halua, että hän tulee tänne!!
Kommentit (11)
Onko sillä kaikki ihan kotona? Ei tuo ihan normaalilta käyttäytymisestä vaikuta...
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä kaikki ihan kotona? Ei tuo ihan normaalilta käyttäytymisestä vaikuta...
Hänen mielestään minulla ei ole kaikki kotona. Ja sen takia on parempi, että pidämme yhtä ja tapailemme usein.
T.ap
Kyseessä vanha tuttu. Omasta mielestään ystävä. Hän haluaa auttaa minua ja tukea, kun olen sairas.
T.ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ap:llä mitään tuttavaa ole....
Sanot, että ei voi tulla, koska korona jyllää edelleen.
Voitte lyhyesti vaihtaa kuulumiset ulkona ja hän voi antaa sinulle tuliaisensa. Sisään ei matkailijoita kutsuta. Piste.
Minulla on siis fyysinen sairaus ja haluaa auttaa.
Olen kuulemma myös höynähtänyt päästäni, kun yritän kieltäytyä tuosta avusta.
T.ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ap:llä mitään matkalta palaavaa tuttavaa ole.
Minun ystäväni vuosien takaa.palaa 3 viikon lomalta myös ulkomailta 23/8 tietää tasan tarkaan ,meille ei asiaa palatuaan.Vaikka asuu 10 minutin kävelymatkan takana.Oli tuliaisia tai ei?Aito ystävyys on sitä toiselle voi sanoa myös omat mielipiteensä ja omat arvonsa.Eikä loukaannu niistä.
Jos tämä ei ole provo niin tuollaiset ihmiset suoraan estolistalle etkä avaa ovea. Ei se pitkään jaksa.
Tuo varmasti myös näkymättömiä tuliaisia jotka voi havaita vasta päivien päästä.
Älä avaa ovea!