Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole ns vaimomatskua enkä myöskään jännänainen, joten jään ilmeisesti yksin?

Vierailija
22.08.2021 |

Vaikuttaa siltä että miehet haluavat sitoutua joko pullantuoksuisiin kodinlaittajiin, joilla on mielellään rikas suku takana, tai sitten polyamorisiin jänniksiin joiden kanssa jokainen päivä on seikkailu. Pariin suhteeseen olen kelvannut, joista miehet eivät halunneet muuta kuin ajanvietettä… kyllä se vähän katkeraksi vetää kun jopa miehet jäävät mielellään jopa osapuoliksi naisen monisuhdesoppaan (Miisa).

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut parisuhdetta naisen kanssa?

Vierailija
2/22 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puhut Miisasta tuohon sävyyn?

Anna ihmisten olla mitä ovat.

Minä olen ikisinkku eli en ole ollut ikinä parisuhteessa, eikä ärsytä esim. Miisa tai joku pullantuoksuinen julkkisvaimo (ketähän niitä edes on? Selänne?) yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei polyamoria tarkoita että ihminen olisi jännis tai jotenkin huonompi. Vaikutat vähän ilkeältä ja perusteetta tuomitsevalta. Jos et ole mukava ihminen, se voisi selittää miksi jäät yksin.

Vierailija
4/22 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vain seurannut ihmisiä somessa? Tavallisia parisuhteessa olevia on vaikka kuinka paljon.

Kuka ihme puhuu mistään jännänaisista?

Vierailija
5/22 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun rooli olisi miehen elämässä: leipoo, kokkaa, antaa pi luu jne... En minä huolisi edes sellaista miestä.

Vierailija
6/22 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minun rooli olisi miehen elämässä: leipoo, kokkaa, antaa pi luu jne... En minä huolisi edes sellaista miestä.

Mitä sitten tahdot mieheltä?

Minä haluan mieheltä nimenomaan mukavaa yhdessäoloa, eli (hyvää) seksiä, hauskanpitoa yms.

Leipominen ja kokkaaminenkin olisi kivempaa, jos olisi enempi syöjiä.

En siis itse ymmärrä mitä pahaa on seksissä, leipomisessa ja kokkaamisessa?

Vierailija
7/22 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen tärkein avu miehen "otossa" on itsevarmuus, mies nimenomaan otetaan. Iso osa miehistä tykkää voimanaisista, jotka vie miesten vikistessä.

Vierailija
8/22 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä sitten ota ainakaan talibania.

Vierailija
9/22 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteessa suomalainen & suomalainen miehen pitää päättää asioista ja naisen tulee joko olla rinnalla tai lähteä pois. Mitään pullantuoksua tarvita. Kunhan nainen tekee 60% kotitöistä ja muistaa jaella, kun mies haluaa, niin aika hyvät on lähtökohdat toimivalle suhteelle.

10/22 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko miettinyt, että saatat olla myös non-nainen

Vierailija
11/22 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pikkuvaimona vuodesta toiseen keimailu taida olla mitenkään erityistä. Vapaus on hauskempaa.

Vierailija
12/22 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä taas. Onpahan omituisia käsityksiä.

Vierailija
13/22 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siveä ja pullantuoksuinen on haluttu suhteeseen. Polynaisilta halutaan vain pesää, mutta jotkut heikot sortuu seksin tiellä.

Vierailija
14/22 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen tärkein avu miehen "otossa" on itsevarmuus, mies nimenomaan otetaan. Iso osa miehistä tykkää voimanaisista, jotka vie miesten vikistessä.

Huono, mutta tuntuu toimivan voimafantasioiviin mammoihin.

Vierailija
15/22 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nainen käyttää käsitettä "Jännänainen"?

Vierailija
16/22 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään tuntemistani parisuhteessa olevista naisista ei ole pullantuoksuinen kodinlaittaja-perijätär tai jännä polyamoristi. En itsekään.

Vierailija
17/22 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun suomalaisilla naisilla alkaa olla se 10+ seksikumppania takana keskimäärin, niin ei heihin enää muutenkaan sitouduta. Siinä vaiheessa se polyamorinenkin suhde on jo välttää, niin kauan kuin seksiä on.

Vierailija
18/22 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhteessa suomalainen & suomalainen miehen pitää päättää asioista ja naisen tulee joko olla rinnalla tai lähteä pois. Mitään pullantuoksua tarvita. Kunhan nainen tekee 60% kotitöistä ja muistaa jaella, kun mies haluaa, niin aika hyvät on lähtökohdat toimivalle suhteelle.

Tuohon vielä korjaus, että suhde toimii silloin jos nainen itsekin haluaa seksiä ja pitää siitä. Jos se on vain jotain mitä "täytyy miehelle antaa" niin ei tule toimimaan kovin pitkään.

Vierailija
19/22 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä mikä se vika sitten aloittajassa on. Jännänaisia nyt ei haluta muuta kuin seksiin korkeintaan. Aika moni haluaisi sen pullantuoksuisen, mutta se ei ole nykypäivänä enää realismia joten miehet ottavat kyllä pullattomankin naisen jos vain luonteet natsaavat yhteen. Minulle on ihan sama, en ole leivonnaisten perään ja voidaan ihan hyvin vetää pakastepitsoja. Suhteessa on paljon sisältöä, ruokahuolto ei ole se pääasia.

Vierailija
20/22 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on. Sinulla tuntuu olevan joku käsitys, että kaikki ansaitsevat puolison ja olet katkera, kun et itse saanut. Se nyt ei vaan mene niin. Nykyään yhä harvemmat pariutuvat. Monien vaan tulee olla yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän