Miesystävä (50) kosi minua (42) aivan puun takaa, en
voinut vastata myöntävästi, tilanne oli erittäin ikävä minulle ja nyt hän on jättänyt minut täydelliseen radiohiljaisuuteen. Meillä oli hyvä suhde perjantain yllätykseen saakka.
Kommentit (40)
Tottakai miehen kuin miehen tulee tietää, että hyvässä suhteessa ei koskaan pidä missään nimessä menna ainakaan kosimaan. Ainoastaan huonossa suhteessa on paikallaan kosiminen. Miehet kun ovat niin huonoja luonnostaan tajuamaan asioita, niin monet miehet eivät oikeasti tajua, että eihän se että suhde koetaan hyväksi etenkään naisen puolelta, missään nimessä meinaa sitä, että sellaiseen suhteeseen missään tapauksessa kannattaisi osoittaa haluaan todella sitoutua, vaikkapa kosimalla!
Olisit halunnut pitää vain sivusuhteena ja hän etsi vakavampaa. Pisteet hänelle, että kysyi suoraan, ja että lähti kun totuus paljastui hänelle.
Ymmärrettävää, kun et ole varma teidän suhteesta.
Vähän outoa vielä viiskybäsenä ukkona hinkua naimisiin. Halusi kahlita muijan.
Eiköhän tuo naimisiinmeno puhuta vähän kuin etukäteen ennen puun takaa tulevia yllätyksiä?
Kyllä se kosinta on miehen puolelta pitkään mietitty homma, sitä ei tehdä hetken mielijohteesta. Jos tulee kieltävä vastaus, se on suorilta goodbye.
Vierailija kirjoitti:
Vähän outoa vielä viiskybäsenä ukkona hinkua naimisiin. Halusi kahlita muijan.
Miksi? Yhtä lailla 50-vuotiaan kannattaa varautua jomman kumman kuolemaan, huolehtia omaisuusasioista ym. kuin parikymppisenkin. Avioliitto juridisena instituutiona on aivan yhtä ajankohtainen.
kaikki miehet, älkää helvetissä menkö kosimaan, siitä ei seuraa kuin itkua ja hammasten kiristelyä pitkässä juoksussa
Minä nyt olen jo elämää jonkin verran nähnyt mies, ja kyllä sanon että jos ei nainen ole yhteiselämään halukas niin nostan kytkintä samantien. Yhdenkään naisen takia en enää itseäni riko, se on varma.
Kuusen vai koivun? Outoa käytöstä.
Puujalkavitsit eivät ole hauskoja, varsinkaan moneen kertaan toisettuna.
Halusi perustaa perheen äkkiä? Älä ota pahalla mutta alat olla biologisesti vanha saamaan lapsia
Vierailija kirjoitti:
Minä nyt olen jo elämää jonkin verran nähnyt mies, ja kyllä sanon että jos ei nainen ole yhteiselämään halukas niin nostan kytkintä samantien. Yhdenkään naisen takia en enää itseäni riko, se on varma.
Yhteiselämän määritelmäsi kiinnostaa.
Hyvä, että tilanne tuli selväksi eikä mies enää turhaan odota liikoja. Ehkä löydätte vielä kumpikin sopivamman kumppanin itsellenne.
Vierailija kirjoitti:
Ne eivät ole sinun mielestäsi hauskoja koska olet tosikko etkä ymmärrä pätkääkään huumoria.
Vierailija kirjoitti:
Halusi perustaa perheen äkkiä? Älä ota pahalla mutta alat olla biologisesti vanha saamaan lapsia
Älä ota pahalla,mutta sinä olet liian tyhmä lisääntymään.
Lapsia ei hankita heräteostoksena.
Aloitus haisee jonnelta.
Vierailija kirjoitti:
Tee sitten parempi aloitus, joka ei löyhkää testosteronilta.
Naiset kirjoittavat paremmin.
Tämä aloitus on taas yks trollaus
liian snadi timangi