Miesystävä (50) kosi minua (42) aivan puun takaa, en
voinut vastata myöntävästi, tilanne oli erittäin ikävä minulle ja nyt hän on jättänyt minut täydelliseen radiohiljaisuuteen. Meillä oli hyvä suhde perjantain yllätykseen saakka.
Kommentit (40)
Musta jotenkin äärettömän herttaista kosia puun takaa 🥰
Miksi et voinut vastata myöntävästi?
Miten teidän ikänne liittyvät asiaan?
Jäikö mies sinne puun taakse mököttämään.
No, mitäs jos itse olisit saanut rukkaset? Olisko hyvä fiilis? Miten tosta eteenpäin?
En voi kertoa tarkemmin tilanteestani, mutta miehen harkintakyky petti täysin, hänen olisi pitänyt tietää, ettei voi kosia. Itse aiheutti ikävän tilanteen, en voi ymmärtää, mikä johti tuohon ja nyt kaikki pilalla.
Miksi et voinut vastata myöntävästi? Siksi että yllätyit vai onko tähän jokin tietty syy joka estää?
Olitteko marjassa ja siellä kosi puun takaa?
Olitteko marjassa ja siellä kosi puun takaa?
Vierailija kirjoitti:
En voi kertoa tarkemmin tilanteestani, mutta miehen harkintakyky petti täysin, hänen olisi pitänyt tietää, ettei voi kosia. Itse aiheutti ikävän tilanteen, en voi ymmärtää, mikä johti tuohon ja nyt kaikki pilalla.
Mies ei selvästi tiennyt asiasta.
Kun nainen vastaa kosintaan kieltävästi, vain täydellisen nössö mies jää siihen enää pyörimään.
Harkintakyky taisi pettää jo tapailun alussa.
No tuli ainakin miehelle tilanne selväksi. Oletko jännänainen?
Vierailija kirjoitti:
Olet jo naimisissa?
Vierailija kirjoitti:
Taidatkin olla jo varattu?
Mistä sen ois pitänyt kosia?
Onko mies ujo?
Jätä se sika.