Miksi Sharon Taten elämä piti riistää?
Kommentit (42)
ylläpito estää mua vastaamasta tähän kysymykseen. Ilmeisesti sana Manson on kielettyjen listalla.
Vierailija kirjoitti:
Ja eipä noista Hollywoodin juuutalaisista ole mitään hyvää sanottavaa…
Niin, kuten sanottu:
> Totta kai piti kuolla, jotta saa levittää antisemitististä propagandaa Polanskista ja muista juutalaisista vuodesta toiseen.
Ja totta kai oli väärin pelastaa JUUTALAISIA, esim.:
https://www.tabletmag.com/sections/arts-letters/articles/hollywood-unkn…
Kaikkien vuosien ja lukemattomien juttujen ja tv-sarjojen ja elokuvien jälkeen: Manson halusi rokkariksi, isoksi tähdeksi. Antoi nauhojaan tuottaja Terry Melcherille. Koska mitään ei kuulunut, lähti Manson Melcherin asunnolle tiedustelemaan asiaa. Hän tiesi että Melcher asui Hollywoodin kukkuloilla Cielo Drivella, mutta sitä hän ei tiennyt, että Melcher oli myynyt ko. talonsa kolme viikkoa aiemmin. Nyt talossa asui Polanski vaimoineen ja ystävineen. Manson käännytettiin talolta pettyneenä pois. Tämä on se ainoa yhteys ko. taloon.
Noin puoli vuotta myöhemmin Mansonille alkoi olla selvää, että mitään rokkitähteyttä ei tule. Hän oli raivoissaan. Narsistinen mieli vaatii anteeksipyyntöä ja huomiota. Hän päätti lähettää hourupäisimmät opetuslapsensa opettamaan amerikkaa ja aloittamaan jopa rotusodan - menkää ja tappakaa joku keskiluokkainen tyyppi ja sitten joku Hollywood -kuuluisuus, menkää vaikka sinne Cielo Drivelle - siellä asui varmasti joku elokuvatyyppi ja minä tiedän sen talon sisäänkäynnit, minä kävin siellä.
Ei huippuälykkäitä suunnitelmia, vaan vain sattumaa ja narisistin raivoa. Se nuori poika, joka oli vierailulla siellä Cielo Drivella kaverinsa luona (joka asui talon takana toisessa rakennuksessa eikä tiennyt/kuullut/nähnyt mitään koko teurastuksesta) ja tuli tapettua opetuslapsien toimesta autoonsa, oli klassinen todella väärässä paikassa todella väärään aikaan - tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raskaanakin
mies53v
Mistä alapeukut. Nyt saatte selittää
mies53v
Voi hyvä jumala. Ehkä ei kannata olla tällä palstalla saati kirjoitella mitään jos alanuolet ja ylönuolet menee tunteisiin.
Kyllä muakin vähän ihmetyttää miksi tuota alapeukutettiin
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, kuten sanottu:
> Totta kai piti kuolla, jotta saa levittää antisemitististä propagandaa Polanskista ja muista juutalaisista vuodesta toiseen.
Ei minulla ole mitään juuutalaisia vastaan, mutta Hollywoodin juuutalaisista ei ole mitään hyvää sanottavaa.
En avaa linkkiä, ei kiinnosta jankata ihmisen kanssa joka olettaa tuollaista pascaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raskaanakin
mies53v
Mistä alapeukut. Nyt saatte selittää
mies53v
Voi hyvä jumala. Ehkä ei kannata olla tällä palstalla saati kirjoitella mitään jos alanuolet ja ylönuolet menee tunteisiin.
Kyllä muakin vähän ihmetyttää miksi tuota alapeukutettiin
Eri
Minä ainakin alapeukutan aina kaikki tuon ukon tekeleet, on niin ällö oman elämänsä Taleban ja toivon että cuolisi pian häiriköimästä muita täältä
Sekolanttu Mansonin ikuinen seuraaja Sandra Good tässä vauhdissa:
Vierailija kirjoitti:
Sekolanttu Mansonin ikuinen seuraaja Sandra Good tässä vauhdissa:
Sandra not so Good.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, kuten sanottu:
Ei minulla ole mitään juuutalaisia vastaan, mutta Hollywoodin juuutalaisista ei ole mitään hyvää sanottavaa.
En avaa linkkiä, ei kiinnosta jankata ihmisen kanssa joka olettaa tuollaista pascaa.
Mitä pahaa niissä Hollywoodin juutalaisissa on? Esim. Steven Spielbergissä?
Vierailija kirjoitti:
Taten murhasta elikautiseen tuomittu Susan Atkins vuonna 1976. Niin herttaisen oloinen tyttö! :,(
Susan kuoli vankilaan 2009 sairastettuaan syöpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, kuten sanottu:
Mitä pahaa niissä Hollywoodin juutalaisissa on? Esim. Steven Spielbergissä?
Hollywood on syöpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taten murhasta elikautiseen tuomittu Susan Atkins vuonna 1976. Niin herttaisen oloinen tyttö! :,(
Susan kuoli vankilaan 2009 sairastettuaan syöpää.
Ja vieläpä aivosyöpää. Ihan ansaitusti. Rest in hell!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli kaunis, menestynyt, rikas ja luultavasti onnellinen kun vauvakin tulossa. Charles Manson tämän vastakohta. Taisi ottaa luonnon päälle.
Vaan eipä Charles itse noista tappanut ketään. Ei sinä toisenakaan iltana.
No eipä Hitlerkään ketään itse tappanut.
Vierailija kirjoitti:
Kulttien sisällä vallitsee hurmoshenkinen usko oman toiminnan tarkoituksenmukaisuuteen vaikka oikeasti se olisi täysin järjetöntä.
Vähän niinkuin Teatterikorkeakoulussa 80- luvulla.
Manson joukkoineen ei tiennyt, keitä talossa asui, eikä sillä väliä ollutkaan - käsky oli tappaa siellä kaikki, ja niin tapahtuikin. Ilmeisesti Tex Watson, Susan Atkins ja kumppanit olivat huumeiden vaikutuksen alaisena tekojen aikaan. Sharon Tate tapettiin viimeisenä, tämän itkiessä äitiään avuksi. Hänellä olisi ollut noin kahden viikon päästä laskettu aika, ja vauva kuoli kohtuun tukehtumalla noin 20 minuuttia Taten kuoleman jälkeen.
Kamala tapaus. Sharon Tate oli paitsi kaunis, myös lempeä ja fiksu nainen joka oli vähällä saavuttaa suurimman unelmansa, äitiyden. Todella surullista, että se kaikki riistettiin häneltä vain 26-vuotiaana. Sama pätee totta kai hänen ystäviinsä, ja siihen 18-vuotiaaseen poikaan, joka sattui olemaan väärässä paikassa väärään aikaan ja ammuttiin autoonsa.
Perijätär Abigail ei ollut mikään kaunotar, mutta hänetkin murhattiin Sharon Taten ja useiden muiden ohella. Ne ihmishirviöt.
Vasemmistonarkki halusi huvitella.
Käyttäjä39914 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli kaunis, menestynyt, rikas ja luultavasti onnellinen kun vauvakin tulossa. Charles Manson tämän vastakohta. Taisi ottaa luonnon päälle.
Vaan eipä Charles itse noista tappanut ketään. Ei sinä toisenakaan iltana.
No eipä Hitlerkään ketään itse tappanut.
Kyllä vaan tappoi ainakin ensimmäisen maailmansodan juoksuhaudoissa aina toisen luokan rautaristin arvoisesti.
Ja on niin kauniskin.