Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä harvinaista parisuhteessa?

Vierailija
22.08.2021 |

Olemme vaimon kanssa sopineet, että itsetyydytys on normaali asia, jota ei tarvitse hävetä eikä salata.

Tänään aamulla heräsin ja oli hyvin nukutut unet takana ja lämmin olo sängyssä peiton alla. Vaimo oli jo mennyt suihkuun. Aloin hitaasti runkkaamaan ja hetken päästä siirsin peiton pois tieltä. Jatkoin hitaasti jonkin aikaa ja kuulin, että vaimoni tulee suihkusta. Jatkoin kuitenkin normaalisti ja kun hän tuli huoneeseen, hän istuin sängyn reunalle ja kysyi haluanko, että hän auttaa. Totesin, että joo, mutta teethän rauhallisesti. Hän otti kiinni kyrvästäni ja alkoi runkkaamaan. Hitaasti ja kiusoitelleen. Samalla hymyillen minulle lempeästi. Ei kestänyt kovinkaan kauaa kun tulin isosti. Vaimo katsoi tulemistani ja totesi että se oli kiihottavaa. Hän vielä antoi suukon kyrvän päähän ja meni pesemään kätensä. Jäin sänkyyn aivan mielettämän raukeana ja rauhallisena.

Palstaa lukeneena tuntuu, että tämä on harvinaista herkkua ja monilla aiheuttaa lähinnä riitaa. Onko näin?

Onko tämä harvinaista parisuhteessa?

Vaihtoehdot

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuvaus on just kuten meilläkin! Meillä tosin tämä toimii vain näin päin, vastaavaa ei tapahdu niin että vaimo aloittaisi lämmittämään itseään halun iskiessä ja minä saisin hoitaa homman loppuun.

Vierailija
2/10 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienee jotakin tältä väliltä. Kiihotun suunnattomasti katsellessani kun mies runkkaa, eikä siinä tosiaankaan ole mitään hävettävää tms. Olen monesti pyytänytkin että mies runkkaisi niin että saan katsella, ja laukeaisi sitten vaikka mun suuhun tai rinnoille. Se vaan näyttää niin järjettömän hyvältä.. Itsekin masturboin varsinkin yksin ollessa usein, mutta miehen nähden en ole tehnyt sitä kuin pari kertaa ja loppuun saakka en ole päässyt siinä koskaan. En jotenkaan osaa päästää siinä itse sillä tavalla irti miehen katsellessa. Toisaalta jos mies ihan pyytäisi saada nähdä ja runkkaisi itsekin, niin ehkä sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun olisikin noin vapaata. ;(

Vierailija
4/10 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä teemme toinen toisillemme, sitten siitä lusikkaan, meillä oma versio ja se on paras molemmile. Tänäänkin jo 2 kertaa, paitsi minulle 3 jo.

Vierailija
5/10 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ei muuta teekään kuin runkkaa itsekseen🤮

Vierailija
6/10 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies ei muuta teekään kuin runkkaa itsekseen🤮

Tulkitsen niin, että miehesi antaa tähän kyselyyn ei-äänen?

Vierailija
7/10 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä normaalista, mutta meillä tyydytellään toisiamme katsellen. Yleensä siitä seuraa yhdyntä. Joskus roiskin vaimon pillun tai vatsan päälle, jolloin vaimokin usein laukeaa. Meillä on jo vuosikymmeniä takana, ja noin 8000 seksikertaa, niin ei enää hävetä. Yksin emme kumpikaan masturboi. Johtuu jokapäiväisestä yhteisestä kivasta.

Vierailija
8/10 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä normaalista, mutta meillä tyydytellään toisiamme katsellen. Yleensä siitä seuraa yhdyntä. Joskus roiskin vaimon pillun tai vatsan päälle, jolloin vaimokin usein laukeaa. Meillä on jo vuosikymmeniä takana, ja noin 8000 seksikertaa, niin ei enää hävetä. Yksin emme kumpikaan masturboi. Johtuu jokapäiväisestä yhteisestä kivasta.

aika raju määrä... meillä. 20 v yhteistä taivalta ja ei varmasti ole ees 150 kertaa

Vierailija
9/10 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ainakin meillä niin harvinaista että ei ole koskaan vielä tapahtunu. salaa on omat kivat hoidettava.

Vierailija
10/10 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

aika raju määrä... meillä. 20 v yhteistä taivalta ja ei varmasti ole ees 150 kertaa

No ollaan sitten ääripäitä seksin harrastamisen suhteen. Tuohan on 7,5 krt vuodessa. Meillä joka päivä. Ja samanverran suurinpiirtein ollaan oltu yhdessä ,23 vuotta. Mutta jos se teille riittää, niin mikäs siinä. Ei kaikkien tarvitse harrastaa samoja asioita. Ei naimisen määrä ole mikään mittari onnellisuudelle, vaan se, että halut kohtaa. Olen ollut todella onnekas, kun saanut sellaisen kumppanin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi