Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikseivät uimahallien pesutilat ole sukupuolineutraaleja?

Vierailija
19.09.2014 |

Feministimiehenä tämä harmittaa minua kovasti. Vielä 2010-luvulla miehet ja naiset eritellään eri suihku- ja saunatiloihin, ikään kuin olisimme erilaisia ihmisiä. Urheilujoukkueissakin kauhistellaan homoseksuaaleja, niin kuin nämä eivät osaisi pitää peniksistään kiinni ja menevät vain alkukantaisten himojensa mukaan.

Minäkin profeministimiehenä menin kerran uimahallissa naisten saunatiloihin, koska patriarkaatti pelottaa minua kovasti. Naiset juoksivat minua karkuun, ikään kuin olisin muka halunnut panna heitä kaikkia. En minä ihan jokaisen naisen kanssa halua harrastaa seksiä, vaikka minulla heteropenis onkin. Miksi niin monet naiset ovat niin kauhean suvaitsemattomia?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet oikeassa , mutta nykyinen ilmapiiri ei ole siihen vielä valmis.

Vierailija
2/18 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä provo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs provo, mutta never gonna häppen.

Vierailija
4/18 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin te miehet olette pervoja pedofiileja, teitä ei voi laittaa samaan tilaan pienten tyttöjen kanssa. Siksi.

Vierailija
5/18 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 08:01"]

Älykäs provo, mutta never gonna häppen.

[/quote]

Hollanti/Saksa/Itävallassa saunatilat ovat yhteisiä miehille ja naisille, kuten myös saunojen pukuhuoneet. Espanjassa ja Ranskassa taas on paljon naturistirantoja, joissa toisin kuin Suomessa, käy muitakin kuin eläkeläisiä. Katinkullassa on saunamaailma, joka on yhteinen sekä miehille että naisille. Eli en nyt ihan sanoisi että never, mutta saattaa siihen 50-100 vuotta mennä ennen kuin Suomi on tähän valmis.

Vierailija
6/18 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukupuolineutraalius on idioottien höpötystä 

Vierailija
7/18 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 07:56"]

Tyhmä provo.

[/quote]

älykäs provo mutta naiset feministit haluaa rusinat pullasta 

Vierailija
8/18 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis osaisiko joku perustellakin tähän järkevästi vai länkytättekö vaan lillukanvarsista? Itse en tosiaan osaa sanoa miksi tämäkin asia on yhteiskunnassamme tabu, niitähän tässä saunakulttuurin luvatussa maassa riittää. Ilmeisesti se vaan on niin että me mammat emme kykene tarkastelemaan asiaa mitenkään kiihkottomasti ja analyyttisesti :(

Vierailija
9/18 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katinkultakin on lopettanut sekasaunat, valitettavasti. Eipähän ole meillä sitten enää mitään asiaa Kainuuseen ropojamme viemään.

Vierailija
10/18 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monille naisille vastakkaisen sukupuolen ajatusmallit ovat niin tuntemattomia, että jos vastakkasen sukupuolen ihminenb olisi alasti vieressä pukuhuoneessa se loisi pelkotiloja. Miehillä ja naisilla pitäisi olla enemmän oiketa vastakkaisen sukupulen ystäviä. Tämän jälkeen myös sosiaalitilat olisi helpompi muuttaa sukupuolineutraaleiksi

Vierailija
11/18 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 08:22"]

Niin kauan kuin te miehet olette pervoja pedofiileja, teitä ei voi laittaa samaan tilaan pienten tyttöjen kanssa. Siksi.

[/quote]

Niin kauan kun te naiset olette kuvottavia lapsia kurittavia ja pahoinpiteleviä tyranneja, teitä ei voi päästää samaan huoneeseen lapsen kanssa ilman kahleita. Siksi.

Vierailija
12/18 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä mieluummin haetaan sitä henkistä sukupuolineutraaliutta. Eikä siinäkään varmaan kukaan hae sitä täydellistä yhdenvertaisuutta.

Itse koen, että ihmiset, varsinkin lapset määritellään joskus liian vahvasti sukupuolen mukaan eri rooleihin. Esim. vaatevaihtoehtoina pinkki ja sininen. Anoppini mukaan eri sukupuoliset lapset pitäisi kasvattaa aivan eri tavoin. Tytöiltä pitäisi vaatia enemmän ja opettaa siivoamaan pienestä pitäen, kun taas pojat opetetaan olemaan naisten palveltavana.

Vierailija
13/18 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityiset pesutilat olisi vielä kivempi, mutta varmasti hankala toteuttaa.

Vierailija
14/18 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 09:12"]

Yksityiset pesutilat olisi vielä kivempi, mutta varmasti hankala toteuttaa.

[/quote]

Ei siinä mitään hankalaa ole niin kauan kun asiakkaat lyö euroja tiskiin. Sama käyttöaste 12€ pääsymaksulla niin alkaa tapahtua.

Vierailija
15/18 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon mäkin nähnyt uimalassa ku vanha pedarihintti kattelee pikkupoikia ja vetää käteen. Kovana jätkänä vedin sitä pedaria pihalla turpaan!

Vierailija
16/18 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä sitten raiskauksesta syytetään? Naista joka provosoi käymällä uimahallissa

Vierailija
17/18 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisivat suihkukopit pesutiloihin ennemmin. Haluan kyykkyvatkata rauhassa ilman av-kyyliä.

Vierailija
18/18 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 09:40"]

Ketä sitten raiskauksesta syytetään? Naista joka provosoi käymällä uimahallissa

[/quote]Aina ja joka ikinen kerta syytetään raiskaajaa. Syylliseksi toteamisen jälkeen hänet tuomitaankin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan