Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun kasvot on kaventuneet!

Vierailija
22.08.2021 |

Olin vielä noin 25-vuotiaana oikea pallopää, jolla ei näkynyt korvat sivuilta yhtään, jos hiukset olivat kiinni/korvan takana.

No nyt 35-vuotiaana olen huomannut, että korvat näkyvät jo sivuilta, kun hiukset ovat kiinni/korvan takana!!

Ihanaa!! Olen aina hävennyt pyöreää naamaani, ja nyt se todistettavasti on kaventunut.

Onko kukaan muu pyöreänaamainen huomannut kasvojensa kaventumista iän myötä? Oletteko iloinneet asiasta? :)

Olen niin iloinen, että piti tehdä ihan avaus aiheesta.. :D

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen tämän verran siis näkyy nykyään:

https://hips.hearstapps.com/digitalspyuk.cdnds.net/18/39/1537788036-ann…:*

<3

(En ole samannäköinen kuin kuvan nainen, otin esimerkkinä pelkästään korvien perusteella)

ap

Vierailija
2/10 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan pallonaama ole ollut koskaan, mutta olihan se ihanaa kun aikuistumisen myötä lähti se läskiltä näyttävä lapsenpyöreys naamasta pois, mikä oli vielä parikymppisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nuorena tosi hoikka ja naama sen mukainen, sitten mätisäkki jakso ja nyt suht normaali.

Vierailija
4/10 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas ärsyttää kasvojen kaventuminen.

Vierailija
5/10 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi tuossa iässä samoin. Tunsin olevani kaunis ja hoikka kun kasvojen upea luusto näkyi.

Harmillisesti lihoin ja olen taas paksuposki. .

Vierailija
6/10 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua taas ärsyttää kasvojen kaventuminen.

Ihan sama juttu minulla, aina olen ollut ”kapeanaamainen” ja iän mukana naama on kaventunut entisestään.

Vierailija
7/10 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt samoin. Olen nyt 36- vuotias. Olen ollut aina pyöreäkasvoinen ja nyt kasvonpiirteet vasta tulevat esille.

Vierailija
8/10 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt juurikin kuten aloittajalle. Kroppa tai paino ei ole kokenut valtavia. Selvästi paremman näköinen aikuisena sekä muiden et omasta mielestä.

Vierailija
9/10 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kasvoja ei voi vieläkään yli nelkytvuotiaana sanoa kapeiksi, pyöreät ne on vieläkin, muttei läheskään niin pyöreät kuin nuorena.

Vierailija
10/10 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mulla oli sama. Olin kauneimmillani 35-40-vuotiaana. Nyt olen jo ihan liian luisevakasvoinen, en käsitä. Se kasvojen kapeneminen ei siis valitettavasti pysähtynyt. Olen kyllä muutenkin vähärasvainen. Muutama lisäkilo tekisi varmaan kasvoille hyvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi