Tervehdin ystävällisesti naapuria, mutta se ei vastannut
Tuima ilme naamallaan vaan mulkoili. Se vissiin luulee, että naapurit stalkkaa sitä tms.
Kommentit (12)
jospa se luuli että oot ryyppyrahaa pummaamassa.
😆
Vierailija kirjoitti:
Oisko mut-ongelma? Normaali ihminen vastaa tervehdykseen ja aivan normaalia tervehtiä naapuria. Aika vainoharhaista kuvitella, että joku stalkkaisi itseä. Tosin kyllä stalkkereitakin on. Pieni normaali uteliaisuus ihmiselle on kyllä ihan normaalia ja ok. Jos esimerkiksi naapurin pihasta kuuluisi outoa ääntä, niin kyllä katson sinnepäin ohimennessä.
No ei se ois kyllä ihme toisaalta, jos sitä stalkattaisiin, jos se on tollanen töykeä idiootti?
Kehä 3:n sisäpuolella kuuluu käytöskoodistoon. Toivotapa jossain keskustan liikkeessä huomenta myyjälle, niin se soittaa ambulanssin että täällä on joku hullu joka puhuu vieraille.
Vierailija kirjoitti:
Huonot käytöstavat sillä.
On joo, ei tosiaan ihme, jos tollasta oikeesti stalkataanki.
Varsin normaalia. Älä ota henkilökohtaisesti.
Ihan normaalia meidän kerrostalossa. Moikkailen kyllä silti kaikkia, koska se on kohteliasta. Ehkä naapurit pitää minua mt-ongelmaisena. 😁
Vierailija kirjoitti:
Normaalia kun ei vastaa niinkin normaaliin asiaan kuin moikkaaminen? On se kyllä niin kamalaa sanoa "moi" tai "hei".
Kasvatuksen puutetta sanon minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalia kun ei vastaa niinkin normaaliin asiaan kuin moikkaaminen? On se kyllä niin kamalaa sanoa "moi" tai "hei".
Kasvatuksen puutetta sanon minä.
Niimpä, ihme tyyppejä tollaset.
Oisko mut-ongelma? Normaali ihminen vastaa tervehdykseen ja aivan normaalia tervehtiä naapuria. Aika vainoharhaista kuvitella, että joku stalkkaisi itseä. Tosin kyllä stalkkereitakin on. Pieni normaali uteliaisuus ihmiselle on kyllä ihan normaalia ja ok. Jos esimerkiksi naapurin pihasta kuuluisi outoa ääntä, niin kyllä katson sinnepäin ohimennessä.