Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ennustan muutamalle

Vierailija
22.08.2021 |

Kysy, katson vastauksen

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääennuste huomiselle.

Vierailija
2/66 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lapseni pärjää opinnoissaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääennuste huomiselle.

Siellä missä olet sataa huomenna vettä. Syksyinen sää.

Vierailija
4/66 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saan työpaikan?

Vierailija
5/66 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka Afganistanin kriisi ratkeaa voittaako Isis vai Taleban?

Vierailija
6/66 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin löydän aviomiehen?

Vierailija
7/66 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten loppuvuoteni menee?

Vierailija
8/66 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten lapseni pärjää opinnoissaan?

Ihan hyvin. Kaveripiiri ei ehkä ihan parasta mahdollista , mutta lapsesi osaa vetää omat rajansa.

Vierailija
9/66 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on huijari

Vierailija
10/66 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten taloudellinen tilanteeni tulee selviämään?

Vierailija
11/66 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä saan työpaikan?

Ihan lähiaikoina työtä ei taida olla näkyvissä.

Vierailija
12/66 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka Afganistanin kriisi ratkeaa voittaako Isis vai Taleban?

Taleban voittaa.

Vierailija
13/66 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten selviän loppusyksystä? Tiedossa on isoja muutoksia terveyden, lasten ja työn osalta.

Vierailija
14/66 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytänkö maskia? En tietenkään. Etpääää tiennyt. Olet tyhmä, tyhmä, tyhmä. Minä olen viisas viisas viisas.

Todella viisaat ei käytä maskia. Olen viisas kun en käytä maskiaaaaa!! Ei voi minua pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa.. Ei ole pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko

Vierailija
15/66 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä tulevat olemaan lasteni ammatit?

Vierailija
16/66 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuuko ison haaveeni toteuttaminen?

Vierailija
17/66 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin löydän aviomiehen?

Tässä tapauksessa etsivä ei löydä. Keskity muihin asioihin. Kohtaatte parin vuoden kuluttua.

Vierailija
18/66 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytänkö maskia? En tietenkään. Etpääää tiennyt. Olet tyhmä, tyhmä, tyhmä. Minä olen viisas viisas viisas.

Todella viisaat ei käytä maskia. Olen viisas kun en käytä maskiaaaaa!! Ei voi minua pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa pakottaa.. Ei ole pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko pakko

Hei, hätätilanteessa voit soittaa 112. Sieltä saat apua heti.

Vierailija
19/66 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako minun aloittaa uudet opinnot ja muuttaa vai jäädä rakentamaan elämää kotikaupungissani?

Vierailija
20/66 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi ihastuksistani on se oikea?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi