Onko nasujuhliin pakko mennä?
Jos on niin onko kiusaajilla varaa porata jos saavat puukosta tai luodista?
Kommentit (19)
Ei ole pakko mennä. Moni jättää menemättä, esimerkiksi meidän molemmat teinit jättivät menemättä. Nyt kun on korona niin on vielä suurempi syy olla menemättä.
En mennyt vuonna 2005. Harvaan asiaan voidaan tässä maailmassa suoranaisesti pakottaa, jos vain ei mene.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä on nasujuhlat?
Lukion typerät ”juhlat”
En mennyt. Meillä taisi puolet mennä ua puolet jätti väliin.
Ei tietenkään ole pakko mennä.
Mitä ihmettä sä ap kuvittelet?
Lukujärjestyksen ulkopuoliset hommelit on 100 % vapaaehtoisia.
Vanhojen tanssit on vapaaehtoisia. Puurojuhlat on vapaaehtoisia. Abiajot on vapaaehtoisia. Lakkiaisetkin on vapaaehtoisia. Tokarin saa ilman niitäkin.
En mennyt. Tosin myöhemmin ne jotka ei ollut juhlissa kerättiin kesken välitunnin keskelle pihaa koko koulun eteen ja nöyryytyksemme suoritettiin siinä. Ei ollut kyllä mitään verrattuna itse bileisiin. Siihenkään ei ole pakko suostua.
Ei ole pakko. Jos joku väittää niin, älä usko. Kannattaa ihan välttää ja mennä mahdollisimman kauas jo alkujaan.
Milloin tuo vastenmielinen ja typerä perinne loppuu? Mitä siitä kukaan saa?
Vierailija kirjoitti:
En mennyt. Tosin myöhemmin ne jotka ei ollut juhlissa kerättiin kesken välitunnin keskelle pihaa koko koulun eteen ja nöyryytyksemme suoritettiin siinä. Ei ollut kyllä mitään verrattuna itse bileisiin. Siihenkään ei ole pakko suostua.
Tarkoittaako tuo että opiskelija joutuu välttelemään kauemmin kouluun menoa, esimerkiksi seuraavana päivänä tai koko viikon, jos ei halua sitä.
Ei ole pakko osallistua. Jos leikkimieli loppuu kesken, niin keskenkin voi lähteä.
Ei kannata eikä tarvitse mennä välkällä ulos.
Vierailija kirjoitti:
Eli lukiolaiset ovat täysiä pellejä. Pahempia kuin ala-asteikäiset.
Meilläpäin ei ole koskaan ollutkaan tuollaisia typeryyksiä. Ainoastaan vanhojen päivät ja lakkiaiset lukiossa.
Ei. Ei minunkaan teinini siellä ollut.
Kolme alapeukuttajaa. Taitaa olla kiusaajia.
Ei tarvitse mennä. En mennyt itse aikoinaan, enkä jäänyt mistään piireistä ulos tms.
Ei tietenkään. Ihan vapaaehtoista.