Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä naisia, jotka ovat antaneet miehelleen luvan käydä vieraissa?

Vierailija
22.08.2021 |

?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä molemmat on täysn vapaita hakemaan seuraa mistä itse haluaa. Naisena olen nauttinut suuresti vaihtelusta.

Vierailija
2/32 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän pitäisi kuulua jokaiseen parisuhteeseen, sillä lähes jokainen ihminen kaipaa vaihtelua, vaikka kuinka toista rakastaisi. Uskoisin, että parisuhteet voisivat paremmin jos tämä käytäntö otettaisiin käyttöön laajemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä molemmat on täysn vapaita hakemaan seuraa mistä itse haluaa. Naisena olen nauttinut suuresti vaihtelusta.

Minkä ikäisiä olette ja kuinka kauan yhdessä?

Vierailija
4/32 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa tosiaan kertoa myös, jos on annettu naiselle lupa tai molemmille.

Kertokaa myös kuinka pitkä suhde takana.

Ap

Vierailija
5/32 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
6/32 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän pitäisi kuulua jokaiseen parisuhteeseen, sillä lähes jokainen ihminen kaipaa vaihtelua, vaikka kuinka toista rakastaisi. Uskoisin, että parisuhteet voisivat paremmin jos tämä käytäntö otettaisiin käyttöön laajemmin.

Mihin niitä parisuhteita sitten tarvittas? Eikös sitä voi sinkkunakin paneskella ympäri kyliä?

Vierailija
7/32 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun tämä ei toimi niillä ihmisillä joilla on monogamiset vaistot. Silloin se aiheuttaa vain ahdistusta ja pelkoa siitä, että toinen rakastuukin johonkin hoitoonsa enemmän.

Vierailija
8/32 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M45 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin niitä parisuhteita sitten tarvittas? Eikös sitä voi sinkkunakin paneskella ympäri kyliä?

No ei minulle ainakaan parisuhteen pointti ole pelkkä seksi, siitä saa kaikkea muutakin mitä pelkässä seksisuhteessa ei saa.

Vierailija
9/32 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M45 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei minulle ainakaan parisuhteen pointti ole pelkkä seksi, siitä saa kaikkea muutakin mitä pelkässä seksisuhteessa ei saa.

Saanko kysyä mitä ne muut asiat sun tapauksessa on?

Uteliaisuudesta kyselen mitä ihmiset pitää tärkeänä suhteessa, kun nämä kuitenkin vähän vaihtelee.

-eri

Vierailija
10/32 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

!

Vierailija
11/32 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä olette ja kuinka kauan yhdessä?

Yhdessä on oltu pian 40 vuotta. Ollaan noin 70-vuotiaita.

Vierailija
12/32 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa aiheessa on ongelmana se, että onko mies hyvätapainen joka etsii myös naista, joka etsii Vain seksiä, eikä niin että mies etsii jokaisesta sinkkunaisesta s-seuraa ja nainen särkee sydämensä kun on tullut huijatuksi. Monenlaisia miehiä voi olla. Ovatko rehellisiä että on varattu.

Vierailija
13/32 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex mieheni yksin päätti että hänellä on oikeus vieraissakäyntiin ja minulla ei ole. Kauhea haloohan siitä tuli kun menin käymään. Jättämässä olin muutenkin joten mitään vahinkoa ei sattunut.

Vierailija
14/32 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M45 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummatkin saisivat kuitenkin palata sen rakkaan ja turvallisen puolison luo.

Vierailija
15/32 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni ei lue tietääkseni palstaa, joten vastaan hänen puolestaan kyllä. (Tai no eihän hän siis ole täällä....no mut kuitenkin.)

Vierailija
16/32 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan reilu kolmekymppisiä,suhdetta takana 7v. Olen saanut luvan mieheltäni "käymutta älä kerro mulle" koska hän ei kykene seksiin lainkaan kanssani eikä ole reilua että olen tahtomattani selibaatissa.

Vierailija
17/32 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä?

Mitä vaihtelua kaipaat, mikä on sellaista mistä ei voi kumppanin kanssa keskustella ja kumppani niitä haaveita sitten toteuttaa?

Avoin keskustelu ja toisen kuuntelu pitäisi pikemminkin tulla muotiin, ei sängystä sänkyyn hyppiminen!

Vierailija
18/32 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun tämä ei toimi niillä ihmisillä joilla on monogamiset vaistot. Silloin se aiheuttaa vain ahdistusta ja pelkoa siitä, että toinen rakastuukin johonkin hoitoonsa enemmän.

Terveet terveessä suhteessa ei edes mieti muita kumppaneita.

Vierailija
19/32 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhdetta takana 9 vuotta. Miehellä lupa käydä vieraissa, koska se on vain kuumaa.

Vierailija
20/32 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinnosta kyselen, että kuinka monella on mies, joka on edes kysynyt tätä? Onko aloittaja tietoinen, että tämä aihe on nykyinen trendi (joka menee kohta ohi, kuten kaikki muoti-ilmiöt)? Oletan, että aloittajan mies on juuri heittänyt tämän kysymyksen...Toivottavasti ette ole aviossa.

Katsohan ihan aluksi pari dokumenttia polyamorisista suhdesekoiluista ja sitten kuuntelet herkällä korvalla, kun joku tuttavasi puhuu avoimesta suhteestaan. Katso, näyttääkö se käytännössä niin autuaalta, kuin henkilö antaa ymmärtää, onko suhteessa lapsia jne. Useimmiten naiset, joilla on useita kumppaneita (en tarkoita tässä sinkkuja, joilla on paljon seksisuhteita) ovat mielenterveydeltään hieman huonolla tolalla. Erityisesti tämä näkyy näissä voimaantuneissa prostituioiduissa. Avoimet suhteet eivät toimi. Niistä seuraa mielipahaa aina.