Jos saisit valita ottaisitko loppuelämän koronarokotteita joka vuosi vai
Sairastaisit kotonan ja saisit loppuelämän immuniteetin. Kumman valitsisit?
Kommentit (50)
Rokotteet. Kukaan ei voi etukäteen tietää miten tämä virus omalla kohdalla käyttytyy.
Koronan tietysti. Voihan olla, että olen jo sairastanut sen oireettomana, kuten 40% sairastuneista.
Huoleton kirjoitti:
Koronan tietysti. Voihan olla, että olen jo sairastanut sen oireettomana, kuten 40% sairastuneista.
Mäkin mietin olisko kuitenkin paras ratkaisu. Sen jälkeen voisi elää kuin pellossa, ei huolen häivää.
Kaikkien pitäisi ottaa ne 3-4 annosta vuodessa kyseenalaistamatta. Muuten ei koskaan päästä eroon maskeista ja rajoituksista.
Täältä löytyy kattava lista lääke- ja muista aineista covid-19 alkuvaiheen hoitoon.
Sisältää 861 tutkimusta, miten eri aineet auttavat covid-19 aikaisessa hoidossa, mm. ivermektiini, hydroksiklorokiniini, d-vit., kurkumiini, melatoniini, aspiriini, jne. Eniten on tutkittu hydroksiklorokiniinia.
Ivermektiinistä myös monia tutkimuksia ja tutkimustuloksien mukaan olisi toimiva lääke koronaan.
Rokotteet ottaisin mieluummin.
Ihan samalla tavalla kuin otan influenssarokotteen joka vuosi.
Piikitän myös itse joka viikko lääkettä, joka ehkä hidastaa kroonisen sairauden etenemistä ja nostaa kuumeen jokaisesta piikistä.
Mieluummin kärsin tässäkin tapauksessa joka viikko sivuoireet kuin otan tietoisen riskin sairauden etenemisestä.
Rokotteista ja sairastamisesta tulee samantasoinen immuniteetti, joten kysymys on lähtökohtaisesti outo. Kyllähän sitä jo nyt tunnetaan useamman kerran koronan sairastaneita.
Vierailija kirjoitti:
Rokotteista ja sairastamisesta tulee samantasoinen immuniteetti, joten kysymys on lähtökohtaisesti outo. Kyllähän sitä jo nyt tunnetaan useamman kerran koronan sairastaneita.
Koronan sairastamisesta saa itse asiassa hyvän immuniteetin, tutkimusten mukaan vuosia, jopa eliniän kestävän.
Koronaan voi kuolla ja se heikentää älyllisiä toimintoja, joten tietenkin haen piikin. Haen muutenkin influenssan takia.
Oliko nyt siis kuitenkin niin, että rokotefoobikko pelkää nimenomaan sitä pientä neulanpistoa enemmän kuin potentiaalisesti tappavaa tautia?
Elinikäistä immuniteettia ei voi saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koronan sairastamisesta saa itse asiassa hyvän immuniteetin, tutkimusten mukaan vuosia, jopa eliniän kestävän.
😂 jopa eliniän, max. 1 v 10 kk. Sen pitempään ei tätä tautia ole tutkittu.
Koronaan myöskin kuollaan, tuttavalla se vei oireiden alkamisesta 10 vuorokautta.
Otan mieluummin koronan kuin tuntemattomia pitkäaikaisvaikutuksia aiheuttavan rokotteen, jonka valmistajalla on täydellinen syytesuoja haittojen ilmaantuessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Tuota ei voi mitenkään tietää, koska koko koronaakaan ei vielä ole ollut kuin puolitoista vuotta. Tule sanomaan vasta 70-100 vuoden päästä.
Rokotteet. Otan riskiryhmäläisenä vuosittain muutenkin influenssarokotteen, niin siinä samassa menisi tuokin. Pieni vaiva mahdollisesti minulle kohtalokkaasta taudista.
Vierailija kirjoitti:
Rokotteet. Kukaan ei voi etukäteen tietää miten tämä virus omalla kohdalla käyttytyy.
Mutta eihän kukaan voi myöskään tietää, miten rokote omalla kohdalla käyttytyy.
Vierailija kirjoitti:
Koronaan voi kuolla ja se heikentää älyllisiä toimintoja, joten tietenkin haen piikin. Haen muutenkin influenssan takia.
Oliko nyt siis kuitenkin niin, että rokotefoobikko pelkää nimenomaan sitä pientä neulanpistoa enemmän kuin potentiaalisesti tappavaa tautia?
Sitä nimenomaan. :D Pelkurit.
Tietysti rokotteet. Pieni vaiva, iso ilo.
Olen sairastanut niin paljon, etten halua enää yhtään tautia lisää, en edes lievää infektiota. Erityisesti en halua arpoa, saisinko koronan lievän vai vaikean, ehkä jopa hengenvaarallisen muodon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain heidän osaltaan tiedetään elinikäisestä immuniteetista, joiden elämä päättyi koronaan. Hengissä säilyneiden osalta emme asiaa vielä tietenkään voi vielä tietää.
Siis tarkoitat varmaan, ottasinko joka vuosi rokotteen vai sairastaisinko joka vuosi koronan? Arvaa....
*koronan