Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä miehestä, jolla on omakotitalossa ns. poikien huone?

Vierailija
22.08.2021 |

Joka on sisustettu tavaroilla, jotka olivat hänelle rakkaimpia kun oli 15 vuotias? Pamela Anderson figuureja jne.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂

Vierailija
2/16 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telakoituu poikien kanssa siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näitä ihan  oikeasti olemassa? Muuta kuin jenkkiläisissä sisustusohjelmissa ja tv-sarjoissa.

Olen ainakin omien kokemusten perusteella kuvitellut, että suomalainen "man cave" on se joku verstas/autotallin nurkka, jossa puuhaillaa jotain miehelle mielenkiintoista ja istutaan kaveriporukalla likaisillakin vaatteilla ilman pelkoa, että se valkoinen plyyshisohva vaurioituu.

Vierailija
4/16 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko näitä ihan  oikeasti olemassa? Muuta kuin jenkkiläisissä sisustusohjelmissa ja tv-sarjoissa.

Olen ainakin omien kokemusten perusteella kuvitellut, että suomalainen "man cave" on se joku verstas/autotallin nurkka, jossa puuhaillaa jotain miehelle mielenkiintoista ja istutaan kaveriporukalla likaisillakin vaatteilla ilman pelkoa, että se valkoinen plyyshisohva vaurioituu.

😁😆😅😂🤣

Vierailija
5/16 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumiehen koko asunto voi olla ns. man cave eikä naisilla ole sinne mitään asiaa.

Vierailija
6/16 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian lapsellinen tapaus, onko edes aikuiseksi koskaan kasvanutkaan.

Vierailija
7/16 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumiehen koko asunto voi olla ns. man cave eikä naisilla ole sinne mitään asiaa.

Eivätkä ne edes sinne halua

Vierailija
8/16 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin naisen jolla on omakotitalossa ns. tyttöjen huone. Siellä olisi prinsessa krääsää, nukkeja yms. Sellaiset eivät ota elämää liian tosissaan ja elämä on ihanaa.

Vierailija
9/16 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänipä on tyttöjenhuone.

Vierailija
10/16 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kai tuokin kuin levähdyspaikalla ajan viettäminen?

Vierailija
11/16 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla pitäisi olla oma huone. Itsekin pidän leluista, esim. roboteista ja kaikenlaisista pilailujutuista, kuten louskuttavista tekareista. Käytän joskus joitain lasteni leluja "sisustamiseen". Mulla on myös jotain kamaa omasta lapsuudestani. Nämä viehättävät minua esteettisesti ja kertovat ehkä jotain huumorintajustani. Olen silti asiallinen aikuinen.

Vierailija
12/16 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä pitäisi olla oma huone kuten naisellakin, ellei omat asunnot. Mutta sisustuksen ei tarvitse olla mauton.

Vierailija
13/16 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on talossa man cave ja vaimolla omansa. Aiemmin ei ollut ja tämä on kaikin puolin selkeä parannus aiempaan.

Vierailija
14/16 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin että ihana tapaus.

Minullakin on tyttöjen huone.

Siellä on mun vanhat 80/90 luvun my little ponyt ja kaikenmaailman eläinlelut. Kasapäin vanhoja lehtiä siistissi kansioissa joita mulle lapsena tilattiin, villivarsaa ja hevoshullua.

Nukkeja ja barbeja ei koska ne ei koskaan mua kiinnostaneet, eikä mitkään prinsessäroinat.

Vierailija
15/16 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin vielä, luulin jo lukeneeni kaiken 😂😂😂

Vierailija
16/16 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on huone huone, jossa kuuntelen Halenia ja Mötikkää suht' lujaa.

Hankkikaa tekin huone huone.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi