Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koulutussopimus, millaisia kokemuksia teillä?

Vierailija
22.08.2021 |

Hain itse opiskelemaan uutta alaa. Olen kaupan alan merkonomi ja haaveissa markkinointiviestinnän ja sisällön tuotannon ura.

Te, jotka olette minkä tahansa alan opiskelleet koulutussopimuksella niin millaista oli ja miten helposti saitte työpaikan?

Käsittääkseni oppisopimus, joka olisi sitten toinen vaihtoehto olisi hankalampi tie, sillä moni työnantaja on nihkeä solmimaan mitään sopimuksia, sillä poissaoloihin suhtaudutaan nihkeästi ja palkkaa on maksetava.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perseestä! ei ikinä enää koulutussopimusta mihinkään töihin. Sinne ei mennä opiskelemaan töitä vaa sut otettaan ihan normaali työntekijänä sinne töihin ja et saa senttiäkään palkkaa siitä. Nyt 2kk ja joka päivä 37.5 tuntia viikossa en kyllä ole yhtään ilonen siitä kokemusta. Kannataa saada Oppisopimusta ja ei ikinä toi Koulutussopimusta. Koulutussopimus on laillista orjuutta! 

Vierailija
2/3 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toinna, et pärjää noilla medianomeille ym. Osoitteesi on AMK.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä solmin oman työpaikkani kanssa koulutussopimuksen erityisammattitutkinto suorittaessa. Työpaikka maksoi koulutuksen ja sitouduin olemaan vuoden työsuhteessa valmistumisen jälkeen. Sanktio olisi ollut maksaa tuo koulutus takaisin. Jäin äitiyslomalle samana päivänä kun sain paperit :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi