Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaaleanharmaat housut + hiki

Vierailija
18.09.2014 |

Tiedättekö niitä meleeratun vaalenharmaita housuja, joita näkee monilla nuorilla naisilla joko tiukkoina treenipöksyinä tai sitten väljempinä collegehousuina. Olen aina miettinyt, miten niin monet pystyvät käyttämään niitä etenkin urheillessa? Itsekin mielelläni käyttäisin sen värisiä housuja, mutta en todellakaan voi. Olenko muka ainoa, joka hikoilee myös alapään seudulta? Siinä jos missä värissä näkyy pienikin kosteus heti tummanharmaana länttinä. Tai eikö kellään muulla saata tulla yllättäen valkovuotoa, joka myös paistaisi housujen läpi ilmiselvästi? Ihailen suunnattomasti niitä, jotka kykenevät harmaita, vartalonmyötäisiä urheiluhousuja käyttämään. Itse laitoin kerran vaaleanharmaan löysänmalliset caprit lähikauppaan, ja alle puolessa välissä matkaa tunsin kuinka ne jo muuttuivat tummiksi haaroista. En ole mikään ylipainoinen, huonokuntoinen tai liikahikoilusta kärsivä, mutten ymmärrä miten kellään muulla ei näytä olevan mitn ongelmaa tämänväristen housujen kanssa. Onko kohtalontovereita?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*vaaleanharmaat
*mitään

Anteeksi, kirjoitin puhelimella.

- AP

Vierailija
2/5 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kohtalotoveri. Vain mustat housut jumppatunneilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tulee vanha kunnon PEHI eli persehiki.

Vierailija
4/5 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi.

Vierailija
5/5 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se meleerattu harmaa on kaikista pahin väri. Harmittaa, koska ostin sen värisen trikoomekon, jossa on 3/4-hihat, enkä pysty sitä käyttämään. Kainaloiden kohdalla on näkyvät läikät heti, jos vähänkin hikoilee.