Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kateellinen

Vierailija
18.09.2014 |

Minusta tuntuu pahalta seurata vierestä ystävieni onnellisia parisuhteita ja perheitä. Tuntuu pahalta huomata että aikalailla kaikki kaverini ja tuttavat, jopa satunnaiset fb-kaverit alkavat olla naimisissa ja saavat lapsia. Minusta tuntuu pahalta kuulla kuinka jonkun toisen mies pitää naistaan kuin kukkaa kämmenellä. Tunnen haikeutta ja surua kun näen fb-kuvan jostain tuntemattomasta parista, missä mies pitää raskaana olevaa rakastaan tiukasti kiinni ja hymyillen silittää tämän vatsaa. Minun avomieheni ei koskaan tekisi niin, hän ei halua lapsia. Hän ei myöskään rakastaisi raskausvatsaani vaan pitäisi sitä pelottavana ja inhottavana. Mies varmasti miettisi vain mitä raskaus ja synnytys tekee kropalleni.

Tunnen surua häissä tai kun näen jonkun tutun hääkuvia. Minä en sellaista tule kokemaan, koska mies ei halua häitä. Hän ei halua olla huomion keskipisteenä missään sellaisissa turhissa juhlissa. Tunnen myös kaihoa kun kuulen toisten pitäneen kivaa jossain ihanissa juhlissa, koska minä en mieheni kanssa voi sellaisiin osallistua. Hän ei halua mennä jäykistelemään johonkin pukujuhliin. Enkä saa mennä yksin, koska mitä jos joku mies vaikka kiinnostuisi minusta.

Haluaisin niin kovasti kokea kaiken tämän, mutta tässä suhteessa en vain voi. Ja miksi en lähde? Koska en vain pääse irti. Oma vika.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lähteä. Minun eksäni oli tuollainen. Ei halunnut osallistua juhliin, ei halunnut kunnon häitä, ei osoittanut hellyyttään julkisesti. Nykyisessä suhteessani kaikki on toisin ja tunnen oikeasti olevani rakastettu.

Vierailija
2/5 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on sinun valintasi. Voisit saada toisenlaisen miehen, mutta valitset jäädä paikoilleen, miksi siis valitat? Luuletko, ettö 20v. päästä suhteesta lähteminen on helpompaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan muu ei voi auttaa sinua kuin sinä itse.

Vierailija
4/5 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo sun suhde ole jo taputeltu loppuun, jos kerran noin tärkeissä asioissa olette niin erilaisia. Nyt jätät sen miehen ja etsit uuden, sinulle sopivan. Ero EI OLE IKINÄ helppoa ja aina siihen liittyy ristiriiraisia tunteita, mutta lopulta se on oikea päätös molemmille jos kerta unelmat eivät kohtaa. Toinen vaihtoehto on jäädä tuohon suhteeseen, mutta sit turha olla katkera. Sun päätös.

Vierailija
5/5 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et pääse irti? Eihän kenenkään pidä luopua omista toivesitaan ja halusitaan toisen vuoksi. Sinulla on vain yksi elämä, se pitäisi elää niin kuin itse haluaa.