Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten pakkotyhjentää Finnsat-digiboksin kovalevy?
18.09.2014 |
Finnsat oli nauhottanut jonkun ohjelman, mutta nauhoitus ei toimi. Näkyy pelkkää mustaa, kun pistän nauhoituksen päälle. Olen yrittänyt poistaa nauhoitusta, mutta se ei suostu poistumaan ollenkaan. Olen yrittänyt palata tehdasasetuksiin ja kaikkea, mutta tuo ohjelma pysyy näkyvissä tallennetuissa ohjelmissa. Miten tuon kovalevyn voisi jotenkin pakolla tyhjentää? Menee hermot, kun siellä on tuollainen hukkaohjelma.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa