Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen ulkonäöllä ei ole juuri mitään merkitystä miehelle!

Vierailija
22.08.2021 |

En miehenä näe esim meikkaamattoman lyhyen xxl naisen ja missin mittoihin mahtuvan oikein huolitellun, meikatun ja omasta mielestään kauniisti pukeutuneen naisen välillä eroa kummpaa kohtaan tunnen vetovoimaa... Ainoastaan kasvot merkitsevät, mutta en esim noista esimerkeistä osaa valita kumpi olisi se kaunis. M35v

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha.

Vierailija
2/17 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveiset maskin takaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan saman verran kun miehen ulkonäöllä on väliä naiselle. Toisaalta miehen lompakko ja asema monesti kompensoi ilmiselvästi ulkonäköä. Esim. Melanie Donaldin kanssa, jos Donald olisi putkimies, autonmyyjä, ala-asteen ope?

Vierailija
4/17 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmaan joo 😂 Se on nähty kyllä.

Vierailija
5/17 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidemmän päälle luonne vaikuttaa. Onko nainen ahkera, hyvä emäntä ja kokki, onko mukava ja fiksu. Tuoko rahaa kotiin.

Kaikki nämä vaikuttaa. Kyllä sellaisen ahkeran ja siistin, positiivisen ja ympäröivien mahdollisuuksien näkevän kanssa on mukavampi, kuin jonkin omaan napaan tuijottavan kanssa.

Mukavan naisen kanssa rakennetaan omakotitalo ja mökki, kasvatetaan lapset ja harrastetaan yhdessä eläkkeellä.

Sellaisen osaamattoman kanssa mies joutuu tekemään kaiken. Eikä sellaista jaksa.

Vierailija
6/17 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks mun kommenttia ei julkaistu:(

Kasvot ovat tärkeä osa ulkonäköä. Loppua ei saa ilmeisesti kertoa vaikka omakohtainen kokemus:(

Vierailija
7/17 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain luonne kirjoitti:

Varmaan saman verran kun miehen ulkonäöllä on väliä naiselle. Toisaalta miehen lompakko ja asema monesti kompensoi ilmiselvästi ulkonäköä. Esim. Melanie Donaldin kanssa, jos Donald olisi putkimies, autonmyyjä, ala-asteen ope?

Ulkonäkö on yksi hailee, jos ihminen on sysipaska, patalaiska tai tyhmä.

Vierailija
8/17 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksesta olen täysin eri mieltä,aika vaikee on kiinnostua naisesta ellei edes silmää miellytä  saati sitten saada alakerta toimimaan.

Vierailija
9/17 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ainoastaan kasvot merkitsevät" - no sehän juuri on sitä ulkonäön merkitystä, ja siksi sitä meikkiäkin käytetään...

Vierailija
10/17 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisella on hyvä perse, niin olen valmis sietämään aika paskaakin luonnetta häneltä, eikä kasvojenkaan tarvitse silloin olla ne kaikkein kauneimmat. .

Ja sama toisin päin: jos takamus on täysin lattana, niin siinä ei enää maailman kauneimmatkaan kasvot auta mitään.

Vierailija
11/17 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ainoastaan kasvot merkitsevät" - no sehän juuri on sitä ulkonäön merkitystä, ja siksi sitä meikkiäkin käytetään...

Ei... Se meikki ei merkitse niissä kasvoissa mitään. Helposti 50% meikatuista naisista voisi sanoa että voisiko nähdä ilman meikkiä jos näyttäisit paremmalta, monesti naisilla on käsitys siitä että mies tykkää kun meikkaan, mutta ei... Sellainen hyvin hillitty meikki on ok... Lopulta kasvotkin ovat pieni osa kokonaisuutta, mutta vain sillä pienellä osalla on merkitystä. Ap

Vierailija
12/17 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos antaa beehen niin ei ole!

Vierailija
13/17 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ei ole merkitystä sinulle, mutta monelle muulle miehelle sillä on iso merkitys. Ihme yleistystä.

Vierailija
14/17 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksesta olen täysin eri mieltä,aika vaikee on kiinnostua naisesta ellei edes silmää miellytä  saati sitten saada alakerta toimimaan.

Juurihan sanoin että kasvot merkitsevät, ne jos miellyttävät niin olen aina valmis, kropalla ei ole merkitystä. Ap

Vierailija
15/17 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurihan sanoin että kasvot merkitsevät, ne jos miellyttävät niin olen aina valmis, kropalla ei ole merkitystä. Ap

Ja usko tai älä, jollekin toiselle se menee just päinvastoin.

Mikä oli aloituksesi pointti? Miksi minua tai ketään muuta tahansa pitäisi kiinnostaa sinun mieltymyksesi?

Vierailija
16/17 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on valehtelija joka väittää, että ulkonäöllä ole väliä, jos ei ole suhteessa rahan takia

Vierailija
17/17 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauraassa tuttavapiirissämme naiset ovat ihan tavallisen näköisiä, eivät rumia, eivätkä erityisen kauniita. Peruskivoja. Kaikilla on hyvä työ, yrittäjämäistä asennetta tai/ ja koulutus. Miehet, kuten naisetkin valitsevat ihmisen, kenen kanssa jakavat samat arvot, elämäntyylin ja kenen seurassa viihtyvät. Nämä ulkonäköjutut taitavat olla sen tosi tv- jääkiekko- ja pintaliitäjäporukan juttuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän