Tapaatko deittisi mielummin sun vai miehen kämpillä?
Kommentit (26)
Julkisella paikalla jos kyse on vaan deitistä. Jommankumman kotona liian riskialtista kun ei ole tapana satunnaisten deittien kanssa harrastella mitään mikä vaatii intiimiä kontaktia.
Noista vaihtoehdoista omassa. Miksi ihmeessä veisin deittini mieheni kotiin?
Miehen luona, jos miehellä on kiva ja siisti kämppä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei sun luona?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei sun luona?
Toisen luota pääsee tarvittaessa helpommin lähtemään kotiin. Omasta kämpästäni joutuisin heittämään toisen pihalle, enkä tiedä kuinka se onnistuisi.
Miehen luona ehdottomasti. Tosin haluan että ensin mies videoi oman asuntonsa ja näyttää minulle videon. En mene vieraaseen asuntoon näkemättä esim. kuinka siisti se on. Vessa on kuvattava erityisen tarkkaan samoin kuin keittiön tiskipöytä.
n27
Miehen. Helppo päästä eroon, jos se ei tiedä missä asun
Miehen luona. Pari kertaa olen törmännyt sellaisiin miehiin, jotka epätoivoisesti lähettävät kuukausitolkulla viestejä pakit saatuaan. Mitähän siitä tulisi jos tietäisivät missä asuisin?
Mut entä jos miehellä salakameroita kämpässään?
Vierailija kirjoitti:
Miehen luona. Pari kertaa olen törmännyt sellaisiin miehiin, jotka epätoivoisesti lähettävät kuukausitolkulla viestejä pakit saatuaan. Mitähän siitä tulisi jos tietäisivät missä asuisin?
Mihin lähettävät niitä viestejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sinne asuntoon. Jättävät viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Miehen. Helppo päästä eroon, jos se ei tiedä missä asun
Todellakin. Ei kannata kotiin päästää, voi ilmestyä oven taa aikojenkin kuluttua.
Satunnaiseen seikkailuun voi varata hotellihuoneen. Selviää se miehen persaukisuuskin samalla, jos ei halua maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sinne asuntoon. Jättävät viestejä.
Oikeesti?
up