Löysin kotoa oudon puhelimen
Huoneessa rupesi kuulumaan värinähälytys useampaan kertaan. Oma puhelin oli taskussa mutta kun sitä rupesi kuulumaan useampaan kertaan pitkin päivää niin rupesin paikallistamaan värinää. Löysin lopulta kaapin takaa kännykän, jota en ole koskaan aikaisemmin nähnyt. Tässä on värinät päällä. Puhelimessa on näppäinlukko ja siihen on tullut neljä viestiä.
Ei muuten ole miehen työpuhelin, eikä vaikuta olevan mikään kamalan uusi. Vieraita kävi viime viikolla. Kai jos tuttu olisi hukannut puhelimensa niin olisi jo ottanut yhteyttä. Sydän takoo tuhatta ja sataa.
Kommentit (1050)
Edelleen kannattaa muistaa että jos poistaa simmin puhelimesta , liittymää ei saa enää päälle ilman pin-koodia jos sen kysely on päällä. Silloin ei näe enää jos tulee viestejä tai puheluita. Joissain tapauksissa viestit ja numerot voivat käyttää simmin muistia jolloin kortin vaihto ei auta.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 00:50"]Mies on toiminut tosi tyhmästi.
Miten ap? Kukaan ei ole rehdiyden nimissä kysellyt hänen tekemisistään. On vain otaksuttu että mies on sika.
Onko ap esim. pihdannut pitkään? Ollut jatkuvasti nalkuttamassa? Kärsiikö sairalloisesta
mustasukkaisuudesta? Ym.
Mitä jos mies on yrittänyt kaikkensa, mutta ap onkin ollut se "sika", joka on ajanut miehen toisen naisen luo?
Olen itse mies ja varmaan saan vihat päälleni, mutta lähes aina asioissa on kaksi puolta..
[/quote]
Niin saatkin vihat päällesi.
Meillä mies pihtaa, mutta jos aloittaisin salasuhteen, niin tietenkin minä olen sika. Pakko ei ole nimittäin pettää.
Uutta jännitys stooria kehiin!
Tuo edellinen siis oli minun kirjoittamani. ap.
Oletko sitten keskustellut nyt miehesi kanssa kun olet siellä kaverilla? Jos tarpeeksi rakastaa niin voi antaa asian anteeksi, ehkä miehesikin ottaa opikseen kun meinasi menettää sinut tyhmien hölmöilyjen takia.
Ollaan me puhelimessa puhuttu ja hän on luvannut muuttaa tapansa, on pyytänyt anteeksi minulta ja haluaisi kanssani naimisiin sekä lapsia. Mies on todella surullinen ja katuvainen, ikävöi minua kotiin. Haluaisin jo mennä kotiin koska ikävöin häntä myös, mutta en pysty unohtamaan sitä mitä hän teki salassa minulta. Ehkä aika auttaa asiaan ja pikkuhiljaa voidaan alkaa rakentaa suhdettamme uudestaan ja luottamuskin saataisiin takaisin ajan myötä. Tämä on todella vaikea asia minulle ja tunteeni ovat aivan sekaisin. Tunnen pettymystä, surullisuutta, vähän vihaa, mutta myöskin rakkautta. ap.
Ap...tiedän sun tunteen,on ikävä toista ja mies pyytelee anteeksi,miehelläkin luultavasti oikeasti kurja olo..mutta..todennäköistä on että tekee tuon toistekkin..mitkä on ne syyt miksi lähti sivusuhteisiin? pystytkö oikeasti olemaan sen ajatuksen kanssa onnelisesti miehen lähellä,että hän on rakastellut kiihkeästi muita naisia/naista..hellitellyt ja silitelyt,pitänyt hyvänä,ollut ihastunut.tuo on riippuvuutta ei rakkautta. Sua on loukattu pahmimmalla mahdollisella tavalla,miten parisuhteessa voi ja mies oli niin raukka että yritti vielä alkuun valehdella,päästä kuin koira veräjästä. Nyt järki käteen ja tunteet hetkeksi sivuun.
Samaa mieltä, Suomalaiset naiset on ihan järkyttäviä haahkoja!
Miehen teko on kuin ripulitahra valkoisessa kangassohvassa.
Pitääkö laittaa koko sohva vaihtoon?
Ei kannata vain kääntää istuintyynyä tai peittää tahraa, koska siellä se on joka tapauksessa ja vaikka hajukin aikanaan haihtuisi, jälki jää ikuisesti. Tahra pitää yhdessä koettaa puhdistaa ja tuulettaa pois. Se on mahdollista, jos yhteistä tahtoa löytyy. Aikaa siihen kuitenkin menee. Ehkä tarvitaan jopa apua ammattilaisilta, joilla on tehokkaampia keinoja tahranpoistoon.
Voi olla, että jälki on niin pysyvä, että vain uudistamalla koko päällyskangas saadaan aikaan hyvä lopputulos ja valkoisena hohtava sohva voi jatkaa vuosien ja vuosien käyttöä. Tärkeintä on kuitenkin se, että runko on kestävä, eikä tyynyjen väliin piilotella mitään salapuhelimia.
Sinä olet kuin tahra elämän alushousuissa, ettäs tiedät!
On muuten vajaata porukkaa! Eikö ole jolla kulla muuta mielessä kuin pissa-kakkajutut? Kertoo vain kirjoittajastaan kaiken oleellisen...
Ylläpito vois lukita tämän ketjun, jookosta? Jotku mieleltään epätasapainoiset idiootit kirjottaa typeriä juttuja tänne AP:n nimellä.
Onko se niin kivaa mässäillä toisen tuskalla? Aina kaikki ketjut menee just tälläseksi, jotku alkaa kirjottelemaan AP:n nimellä ja sitten koko ketju menee ihan lapselliseksi.
Stay tuned for the next episode of the Soap!
Mäki löysin just mun puhelimen mun tyynyn alta. Mitä pitäisi tehdä?
Siis säätiö soitettua omaan numeroksi siitä mysteeri puhelimesta?
Onko se laturin aukko siis sellainen leveä, samanlainen kuin USB-kaapelin? Silloin sitä pystyisi lataamaan ihan vaan pistämällä kiinni (päällä olevaan) tietokoneeseen.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 11:38"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 11:34"]
Pystytkö soittamaan puhelimella omaan puhelimeesi? Saisit selvitettyä kenen nimissä numero on, ja sitten työpäivän jälkeen mies seinää vasten. Kun olisi mustaa valkoisella, että liittymä on miehen nimissä, niin ei voisi ainakaan heittää mitään hätävalhetta kaverin puhelimesta.
Aika pöljä idea soittaa puhelimesta miehen työpuhelimeen. Kai se nyt näkee mistä numerosta soitetaan eikä varmana vastaa, vaan saa aikaa keksiä jonkun hyvän selityksen.
[/quote]
Tää on fiksuin idea!!
[/quote]
Jep. Ja lisäksi siinä välttyy viestintäsalaisuuden rikkomiselta. Kun on tiedossa kuka liittymän omistaa, niin mies voi aivan hyvin näyttää itse (tai kertoa ap:lle koodin) mitä puhelimessa on, ja jos sisältö on täysin viatonta, niin miksi mies ei näyttäisi ja siten selvittäisi tilannetta. Ja jos taas ei näytä, niin ap voi vetää asiasta omat johtopäätöksensä.
Älä nyt missään tapauksessa soita miehelles, selvitä ensin kaikki mahdollinen mitä irti lähtee siitä puhelimesta että pystyt laittamaan miehen kunnolla selkä seinää vasten..!